Kvasi Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Men jeg har også hørt at lisensbilene ikke har lov til å være på banen når det er registrerte biler utpå og vice versa? Stemmer det? I såfall blir de jo nødt til å kjøre egne heat om de med lisensbiler skal få kjøre.. Er helt klart sånn jeg tolker det nederste avsnittet på programmet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Når kjøre du å den lille røde nedover Moe? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Kjøre sannsynligvis samtidig som kenneth og han i 240'n, pluss endel stykker til. Så kjøre vel fra tromsø i 8-10 tiden på torsdag, har ikke avtalt noe nærmere enda. Får se hvor fort det går, regner med det blir et par vogne og en bilfrakterhenger med nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 E det feil at bilen æ ska ned til ACR med står sånn her enda? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Da har du litt å gjøre til i mårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Klar. Trenger bare å justere dieselpumpa sånn høvelig . Lader 0.6 nå å går som ett lass med ved. Har ei reim som skriker så tar med ei ekstra. Motor temp finnes heller ikke siden pumpa ikke er finjustere. Men ellers er vi klar Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Klar. Trenger bare å justere dieselpumpa sånn høvelig . Lader 0.6 nå å går som ett lass med ved. Har ei reim som skriker så tar med ei ekstra. Motor temp finnes heller ikke siden pumpa ikke er finjustere. Men ellers er vi klar Sent fra min D5503 via Tapatalk Hahaha, awesome! Møtes vi på veien eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Nja æ måtte på jobb idag så æ får ikke starta før i 12-13 tia. Men vi sees vell der nede? Blir å ligge på samme plass som i fjor der ved utgangen av pitlane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Da va man pakka å klar, avgang hvert øyeblikk tonyku reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Nåen som ska ligge på partycampen her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Kjøre straks fra Vollan:) blir racecamp på meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Litt forsinka men so far so good. Forbruket ligg på 1.8 no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Framme. Skål å gonatt. PS. Viss noen kan men M51D25 pumpa så trenger jeg litt hjelp med å justere lokket imorra:-) den stopper i tide å utide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Ble bra med kjøring for de som ville det, selv om jeg aldri har sett så mye kø på Sommertreff før. Ble rett irritert da de bestemte seg for å stenge banekjøringen en halv time før oppført tid på fredag - selvfølgelig etter å ha stått i kø og var nesten framme med utslipp til banen. Fikk 43 mil på banen med min 150 hk E36 320i (orginal M50B20) uten større problemer. Hadde det sikkert like morsomt som mange andre med et hav av krefter. Holdt følge med mange og etter hvert ble det litt sladd i alle svingene. Takker for eventuelle bilder som måtte finnes av bilen min der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå