Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, kun de med innfelling har motoren, men jeg er usikker på om den dingsen som er knekt/utslitt sitter i godset til speilet etter i selve motoren. Avhengig av dette holder det å enten bytte gods eller motor. Jeg har forøvrig et par sånne motorer liggende tilhørende e46 og e60, men de er ofte identiske. Memory-delen ligger som regel i bilen, og ikke speilet.

Skrevet

Man får ikke kjøpt de delene seperate. Man må kjøpe hele speilet så går jo ikke og se i ETK hvilke modeller som bruker samme motor.

Hvis memory delen sitter i bilen, hvorfor spesifiserer alle som selger brukte at det "ikke" har memory. Mangler det kansje noen ledninger på de uten memory.

Skrevet

Nei, men man kan se om de er like om man sammenligner litt.

Ang. memory var jeg litt kjapp der, og antok at alle nyere BMW-er benytter seg av BUS-system til speilene, men det ser ut som om det ligger i speilet på disse som du sier. Uansett så spiller ikke dette noen rolle, da du bare kan bruke speilmotoren du allerede har.

Skrevet

Nei, men man kan se om de er like om man sammenligner litt.

Ang. memory var jeg litt kjapp der, og antok at alle nyere BMW-er benytter seg av BUS-system til speilene, men det ser ut som om det ligger i speilet på disse som du sier. Uansett så spiller ikke dette noen rolle, da du bare kan bruke speilmotoren du allerede har.

Er det mye styr å dele det speilet? Jeg har demontert alt inni selve speilhuset, men ikke delt selve speil huset ifra festet. Har ikke tatt hele speilet av bilen heller. 

Regner med du har gjort det siden du har slike motorer liggende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...