Life Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hei folkens Noen som kjenner til dette rattet? http://www.ebay.com/itm/1999-2001-BMW-E38-E39-Victor-Sport-Steering-Wheel-740i-740iL-750iL-540i-530i-/390720251300?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item5af8bde5a4&vxp=mtr Og er det noen som vet hvor eg kan få fatt i en komplett utstyrsliste til E39? Lurer på hvilket utstyr eg kan montere som er mer eller mindre bolt on Life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Her er forøvrig min utstyrsliste pdd: http://www.bmwarchiv.de/vin/gt30301.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Det rattet der var utrolig stygg, men smak og behag;) Har du dual stage, altså e39 etter 03/99 kan du satse på m-ratt som er pluss minus like dyr. Sånn som de her f.eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ikke det fineste eg har sett, men eg har ikke sett det før nå. Lurer på om dette er ett "vanlig" ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Det rattet der var utrolig stygg, men smak og behag;) Har du dual stage, altså e39 etter 03/99 kan du satse på m-ratt som er pluss minus like dyr. Sånn som de her f.eks: Har desverre ikke dual stage :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Schmiedmann selger sånne ratt. Se link: http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-innvendig/side11.htm#paging Skal du kjøpe sånn "batmanratt" så bør du kjøpe 3-eikers ihvertfall, sports bussrat blir jo helt feil.. Edit: Eller så kan du "bygge om" dual stage ratt til single stage sånn som jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja gjerne det får eg det med varme? Har blitt godt vant med oppvarmet ratt om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Bussrattet er eneste som er levert med varme på E39, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hmm :/ nedsig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Varme eller ikke varme. Men jeg hadde aldri i verden montert det stygge rattet i en ellers flott bil. Da er det mye bedre å beholde det sånn som det er. Kan du ofre varmen så kan du som alle andre sier montere 3 eiket ratt, men da mister du varmen i rattet. Alt i alt, helt opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja eg får ta en vurdering på det men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Noen som har noen forslag til utstyr det går an å montere på en E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 M-Ratt, Navigasjon, PDC, Homelink, Telefon, El. Seter, autofold sidespeil, antiblend speil, EDC, rullegardin, shadowline, Mayday/SOS, hydralisk bakluke, el. nakkestøtter bak, innvendig lys på håndtak, lys under dørpanel, welcome home lys, active cruise control, stor kjørekomputer m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Ja eg får ta en vurdering på det men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt. Hm. Er det vanlig med "muskler" på rattet? Eg har ikke det på min i vertfall bare synd eg ikke får fatt i M-sport ratt med varme, ellers skulle eg ha byttet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå