Gå til innhold

Bmw ratt og utstyr E39

Life
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens :)

Noen som kjenner til dette rattet? 

http://www.ebay.com/itm/1999-2001-BMW-E38-E39-Victor-Sport-Steering-Wheel-740i-740iL-750iL-540i-530i-/390720251300?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item5af8bde5a4&vxp=mtr

Og er det noen som vet hvor eg kan få fatt i en komplett utstyrsliste til E39?

Lurer på hvilket utstyr eg kan montere som er mer eller mindre bolt on :)

Life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rattet der var utrolig stygg, men smak og behag;)

Har du dual stage, altså e39 etter 03/99 kan du satse på m-ratt som er pluss minus like dyr. Sånn som de her f.eks:

Har desverre ikke dual stage :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann selger sånne ratt. Se link:

http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-innvendig/side11.htm#paging

Skal du kjøpe sånn "batmanratt" så bør du kjøpe 3-eikers ihvertfall, sports bussrat blir jo helt feil..

Edit: Eller så kan du "bygge om" dual stage ratt til single stage sånn som jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme eller ikke varme. Men jeg hadde aldri i verden montert det stygge rattet i en ellers flott bil. Da er det mye bedre å beholde det sånn som det er. Kan du ofre  varmen så kan du som alle andre sier montere 3 eiket ratt, men da mister du varmen i rattet.

Alt i alt, helt opp til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg får ta en vurdering på det :) men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-Ratt, Navigasjon, PDC, Homelink, Telefon, El. Seter, autofold sidespeil, antiblend speil, EDC, rullegardin, shadowline, Mayday/SOS, hydralisk bakluke, el. nakkestøtter bak, innvendig lys på håndtak, lys under dørpanel, welcome home lys, active cruise control, stor kjørekomputer m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg får ta en vurdering på det :) men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier ;)

det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 :) Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 :) Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt.

Hm. Er det vanlig med "muskler" på rattet? Eg har ikke det på min i vertfall :) bare synd eg ikke får fatt i M-sport ratt med varme, ellers skulle eg ha byttet med en gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...