Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens :)

Noen som kjenner til dette rattet? 

http://www.ebay.com/itm/1999-2001-BMW-E38-E39-Victor-Sport-Steering-Wheel-740i-740iL-750iL-540i-530i-/390720251300?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item5af8bde5a4&vxp=mtr

Og er det noen som vet hvor eg kan få fatt i en komplett utstyrsliste til E39?

Lurer på hvilket utstyr eg kan montere som er mer eller mindre bolt on :)

Life

Skrevet

Det rattet der var utrolig stygg, men smak og behag;)

Har du dual stage, altså e39 etter 03/99 kan du satse på m-ratt som er pluss minus like dyr. Sånn som de her f.eks:

post-62210-0-16127100-1388703528_thumb.j

post-62210-0-92765100-1388703559_thumb.j

Skrevet

Ikke det fineste eg har sett, men eg har ikke sett det før nå. Lurer på om dette er ett "vanlig" ratt :)

Skrevet

Det rattet der var utrolig stygg, men smak og behag;)

Har du dual stage, altså e39 etter 03/99 kan du satse på m-ratt som er pluss minus like dyr. Sånn som de her f.eks:

Har desverre ikke dual stage :/

Skrevet

Ja gjerne det :) får eg det med varme?

Har blitt godt vant med oppvarmet ratt om morgenen ;)

Skrevet

Varme eller ikke varme. Men jeg hadde aldri i verden montert det stygge rattet i en ellers flott bil. Da er det mye bedre å beholde det sånn som det er. Kan du ofre  varmen så kan du som alle andre sier montere 3 eiket ratt, men da mister du varmen i rattet.

Alt i alt, helt opp til deg :)

Skrevet

Ja eg får ta en vurdering på det :) men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier ;)

Skrevet

M-Ratt, Navigasjon, PDC, Homelink, Telefon, El. Seter, autofold sidespeil, antiblend speil, EDC, rullegardin, shadowline, Mayday/SOS, hydralisk bakluke, el. nakkestøtter bak, innvendig lys på håndtak, lys under dørpanel, welcome home lys, active cruise control, stor kjørekomputer m.m

Skrevet

Ja eg får ta en vurdering på det :) men for ordens skyld, det var ikke meningen at eg skulle montere det rattet i ebay linken. Lurte bare på om det er ett ratt som ble levert på en bmw, eller om det er noe custom greier ;)

det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 :) Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt.

Skrevet

det er vel ett helt vanlig multifunksjonsratt og ja de ble levert orginalt på Bmw E39 :) Men det er flere som har byttet til M-Sport ratt fra standard Multifunksjonsratt.

Hm. Er det vanlig med "muskler" på rattet? Eg har ikke det på min i vertfall :) bare synd eg ikke får fatt i M-sport ratt med varme, ellers skulle eg ha byttet med en gang :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...