MarcusJansen Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Da var endelig drømmebilen i boks var og henta denne rett før jul da jeg tok min e46 320d i innbytte ! Bilen er en 2003 modell men førstegang registrert i 2002. Det var først en uke etter jeg hadde kjøpt bilen jeg fant ut det var en individual. Har en del planer for bilen å tenkte og dele det her for litt tips og råd ! Bilen er helt fantastisk å kjøre, angrer ikke ett sekund på og gå ifra dieselen til denne, sekser lyden utgjør vell det meste Ting som er gjort med bilen: Coilovers Proff-sota vinduer hele veien rundt M-tech fanger framme og bak Matt svarte nyrer Led-baklykter (bestilt) Led angel-eyes samt. Us blinklys Planer for bilen: Plasti-dippe chrom lister matt svart rundt vinduer Lakkere chrom lister på dører samt. Dørhåndtak i samme farge som bilen M3 bagasjeluke list Felger (csl eller gs fighter II) Håper dere kan komme med noen innspill til bilen, tar imot "ris og ros" kommer flere og bedre bilder når været blir litt bedre her på Vestlandet, bildene er fra annonsen fra finn.no Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Rå bil, e46 coupe er snasene biler grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Flott bil! E46 er nok noe av det råeste som finst! Veldig enig med lakkering av chrom lister og dørhåndtak! Det kommer til å løfte bilen mange hakk! Kom ikke alle E46 coupe med elektriske seter som standard? Ser du har manuelle! Blitt byttet på noe tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Tusen takk det har jeg ingen anelse om, interiøret i bilen er ikke blitt byttet nei er helt originalt ! Men stolene har både varme,skinn og det er sportsseter så har ikke plaget meg at de ikke er elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Få ivertfall ut wunderbaumen, de hører ikke hjemme i BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det ser ut som fargen stålgrå/stahlgrau. Ser bra ut på E46. Nydelig bil - ikke uvanlig med manuelle stoler...Er kanskje like greit med manuelle stoler, for da slipper man problemene når f.eks. el-justeringen kutter ut med årene. Wunderbaumen burde du hive ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Kom ikke alle E46 coupe med elektriske seter som standard? Ser du har manuelle! Blitt byttet på noe tidspunkt?Elektriske seter var standard på 323Ci/325Ci og opp. En stor fordel med manuelle seter er at man "gidder" å trekke setet tilbake før man går ut, noe som hjelper veldig på slitasjen på sideputen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Har nylig merket noe med bilen, det er en svak "dunke" lyd ved giring fra 1-2 gir, noen ganger fra 2-3 også. Er ikke noe spesielt høy lyd men har irritert meg litt over det, noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Nydelig bil du har fått deg. E46 er snasent Den dunke lyden som kommer når du girer, kan være dårlige motorfester(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Eller subframe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Har ikke hatt mye tid til bimmers i det siste grunnet mye jobbing, men bilen har fått sitt ukentlige stell. Har blitt gjort en del små ting siden sist Se bort ifra de stygge vinterfelgene, høhø ! Ting som er gjort: Lamin-X på frontlykter, grøftelys og blinklys. LED-baklykter (Smoked) Nye felger på vei (BBS lm replica) Byttet stabstag framme Nye dørhåndtak i bilens farge. Plastidipping av chrom lister blir gjort når været blir litt bedre, pluss jeg har dårlig tilgang til garasje ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Woop ! ser bra ut dette Marcus frister veldig mye med Lamin-x selv !! tenker det blir veldig bra når du får på sommerskona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 takk for det du Neste blir chrom listene som skal vekk ! Merker jeg begynner og glede meg virkelig til sommer og litt bedre vær ! Må møtes i sommer om du skal på treffet i Bud på gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hørest bra ut ! Var planen å dra på Gs treffet ja... Men det ser ikke ut som om det blir no av siden jeg er på sjøen da det er treff... Men til neste år blir det GARANTERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 kan være litt kjedelig av og til med den rotasjonen, men tror du har det rimelig fint blir forhåpentligvis 2-4 rotasjon på meg snart etter fagbrevet, krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå