milhouse Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Sendt deg svar på pm, interessert i eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Stemmer det, gikk i glemmeboka. Jeg må nesten stå over, har så og si funnet hva jeg skal ha.Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 er det mye jobb med å bytte til 335 eksos? har lyst på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 er det mye jobb med å bytte til 335 eksos? har lyst på det selv Det kan jeg ikke svare på. Aldri montert eller bygd 335 eksos, skal gjøre dette sammen med noen kompiser. Ut ifra det vi har tenkt å beregnet så skal det ikke være så mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 En liten oppdatering.Har foliert interiørlistene i blå alcantara. Dette ser da mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene.Her kommer det noen mobil bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Oi,håper det ser bedre ut irl ja! Mye jobb eller, og fikk du noen feilmld på airbag etter å ha hatt av rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Det så ikke bra ut på bildene, men jeg tipper det ser flott ut i virkeligheten! Er det folie med Alcantara på, eller er det bare Alcantaratøy som er limt på? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Ja, ser mye bedre ut IRL. Det er alcantaratøy med lim på baksiden.Nei, fikk heldigvis ingen feilmelding på airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Ja, ser mye bedre ut IRL. Det er alcantaratøy med lim på baksiden.Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Hvor kjøpte du det? Bekjent. Scandinano.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Liten update. Det som er nytt er, Sotet alle rutene og lyktene, Foliert taket i glossy svart.Har også foliert ///m striper på grillen forran, men dessverre ingen bilde av dette. (Kommer) Beklager dårlige bilder. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 tror ikke du holder politiet lenge unna med de lyktene forran? mistet mye lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Syns det ble bra foran, mn er usikker på hva jeg syns om baklyktene. tror ikke du holder politiet lenge unna med de lyktene forran? mistet mye lys? Jeg kjørte med lamin-x tint i en hel sesong uten at politiet brydde seg. Man taper overraskende lite lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 ble jo veldig kult forran og bak synes jeg hmm mulig jeg går for noe sånnt på 1'ern men isåfall etter jeg godkjenner med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Takk.Nei, når jeg skrur på lysa så er det nesten ingen forskjell.Baklyktene ble bedre en de var syns jeg, men liker de ikke 100% selv. Tenkte å bytte til LCI etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå