Gå til innhold

bredda E30

ArnesenE46
 Share

Anbefalte innlegg

Ser jo ikke ut, 1 stk deffekt E30

Nei... Nå må dere ta dere sammen :iwant:

Dette er skikkelig bil, slik skal de se ut.

Alle kan ikke ha like biler. Jeg hadde blitt glad for å se en slik breddet bil på treff, selv om jeg sikkert ikke ville eid den selv. Hadde garantert tatt bilde av den også.

Ikke noe som er så stusselig som å se på origiale 02' på rekke og rad på et classic treff, på samme måte som det er like stusselig å se bare "korrekte" e30'er.

Løp og kjøp! Om du finner en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Er lov å skille seg ut. men da må det gjøres riktig.

Slik som dette her for eks :)

BMW-M3-E30-Touring-Right-Side.jpg

Jeg personlig mener det breddekitte ( trådstarter la ut) er en skam mot  BMW E30 det er faktisk bedre med Rieger GTS. og da er det ille gutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt fint det eksempelet du kom med Dirty. 

Nå var ikke kommentaren jeg skrev rettet til deg selv om det var du som ble sitert, den var generell. Jeg synes det bare er gøy å se masse forskjellig BMW'er på treff og i trafikken, og jeg håper ikke disse få som ønsker seg noe slikt blir skremt bort av andres meninger.

Likevel skal jeg ærlig innrømme at det finnes tilfeller (spesielt av e36) hvor jeg ikke klarer å holde munn selv, men det går på den mest latterlige stylingen og nyrer som peker "feil vei". Så jeg er nok ikke noe bedre selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det ikke personlig, nei helt klart jeg er ikke typen som står å ler av folk sine biler. folk må kunne velge selv hvordan de skal se ut.
Og er finish'n bra, kan det være litt morro å titte også. selv om jeg ikke kan fordra utseende

E36 med glassfiber fangere er jo nydelig MONSTER er vel den som er værst :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akurat det kittet du vil ha? Eller bare en bre E30?

Janei, jeg har ingen planer om å kjøpe noe slikt og starte å poppe og sparkle på noen av mine biler:p bare synes det så gjennomført ut på DETTE eksemplaret (med unntak av det forsøket på sammenhengende vinge og bakskjermer!!!) Klart, felgene på denna gjorde mye men som jeg skrev i første innlegget, usikker på om jeg likte det eller ikke..

Jeg har alltid likt rally/bakkeløp stilen på skjermer osv, og synes flere burde hatt baller til å kjøpe noe annet enn "m3" glassfiber breddere til bila sine, da hadde det vært mye artigere å gått å titta på treff!:) 

Og nå skal det sies at jeg mener alle som kliner ned e36ene sine med rieger fangere, led lamper, vinger fra mujaffa spillet, 316 motor med V12 emblem og lexuslamper burde vært avlivet på stedet!;p Men det er vel ikke tilfellet her..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den linja som går fra starten på baksjærmen til vinga er jævligere enn noe riegerstyling jeg noen gang har sett (og riegerstyling er virkelig langt, langt laaangt nede på rangstigen fra før av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke bilen i første post hvertfal. Linja på bakskjermen alle snakker om likte jeg ikke. Ødla hele greia. Da syns jeg heller Rieger Genesis er bedre. Og jeg liker ikke M3 karosseriet spesielt godt heller. Flere ting jeg ikke liker der. Da syns jeg heller standard E30 er finere.

Rieger Genesis

DSC01177%20%3D%203%C2%BA%20MAXI%20TUNING

bd33mh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir Rieger bare en parodi på alt som heter motorsport og racing.. fake luftinntak og fake kjøling til bremser osv:P hehe, nei jeg var heller ikke begeistra for den vinge greia i første posten.. men synes faktisk det var bedre enn de Rieger greiene altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...