aplet86 Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Har hatt de hjulene på begge mine F10`er. Kler bilen veldig godt! Fahad, HPVL, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Har hatt de hjulene på begge mine F10`er. Kler bilen veldig godt! Det ser veldig bra ut, både på lys og mørk bil! Ser ut som du er veldig glad i de felgene. Tviler ikke på at din gamle 4-serie også hadde fått disse om du hadde beholdt den litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Ja, planen var 21" på 4-serien og, dog i mørkere farve.. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Looking good! Må si det er litt av en bilpark du har hatt Aplet86:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Ny m5 grill fra på plass. M5 logoen hadde jeg håpet kunne fjernes men den var helstøpt i selve grillen. Endret Mai 29, 2015 av chrisen Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 (endret) 2015 sommerlooken på plass. Fantatisk fornøyd med Vredestein ultrac vorti, natt og dag i forhold til Good year RFT som jeg hadde i fjor. Ellers må bilens vaskes og poleres før det blir fotoshoot med speilrefleksen. NB! Bilen er akkurat kommet ned fra jekken ergo ser den ekstra høy ut på bildene. Endret April 5, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Litt bilder fra prosessen. Alltid god stemning når en skifter til sommerdekk og tar litt vårrengjøring. Vasket hjulbuer og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Woow, bilen din var råtøff. Har lik bil i samme farge. Hvordan er forbruket på din ? On-board computeren min sier ca.8.0 på lett landevegskjøring/bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Takk for det! Har egentlig ikke tenkt så mye over forbruket da det er så latterlig lavt i forhold til den gamle bensin sekseren jeg hadde:P Men ser computeren viser mlm 0,6 og 0,8 på snitt avhengi av hvor jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Aha, hvor fikk du kjøpt den "leppa" på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Ble pent dette, er det 20" du har?Hva gjelder M5-grillen, så kan du gjøre som meg: Fjerne 5-tallet og heller plassere ///M i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Takk takk. Er 20" ja, synes det er passe på sedanen, touring kler best 21". M5-emblemet er jo limt på. Tok du det av, klippet vekk 5-tallet og limte M'en på midten uten ny tape/lim? M-spoileren handlet jeg via en side jeg kom over på ebay, bimmian.com elns. ferdig lakkert til ca 1000kr inkl frakt. Koster vel det tre dobble i Norge. Endret Mai 29, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Har du link til M-spoileren? Hvordan var monteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Lenge siden jeg kjøpte den men ligger mange på ebay. Bare å søke. Montering er gjort på fem minutt ved hjelp av 3m dobbelsidigtape som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Du kan foliere rammen på grillen i sort blank da får du m performance look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå