Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har siste halvåret slitt med dugg og vanndråper på innsiden av alle vinduene i E46 coupe'n min.

Trodde jeg hadde vannlekkasje i dørene (typisk) så la på nytt alt her (var ikke vannlekkasje som jeg trodde).

Har demontert hele baggasjerommet og ingen tegn til vann her.

Har også løftet opp gulvteppe i alle vinkler og ingen tegn til vann her heller. Nytt pollenfiler også forøvrig.

Noen ideer hva som kan forårsake dette? Kjører med AC på, så forsvinner etter 3-5min med kjøring. Tar jeg av AC dugger det til igjen..

Hilsen Julian, en lettere fortvilet E46 eier.. :)

Skrevet

Har du våt bil, så har du årsaken! :) Jeg har tørr bil..

Sjekket pollenfilter igår, ser fremdeles nytt ut (ca 2mnd gammelt)

Skrevet

Jepp tok det ut og alt var tørt og fint.. Blir så frustrert. Hadde jeg bare hatt en lekkasje jeg kunne fikset så hadde det jo vært helt greit :P

Skrevet

åpna bagasjeluka og dra av trekkene på sidene, bak der sitter det enveisventiler som er til for å slippe ut luft når du har på luft. Er de tette så dugger det :)

Skrevet

åpna bagasjeluka og dra av trekkene på sidene, bak der sitter det enveisventiler som er til for å slippe ut luft når du har på luft. Er de tette så dugger det :)

Noen som vet om det samme på touringen?

Skrevet

Takk for tipset, dog har jeg allerede sjekket disse (de sorte "flapsene" sant?) og de virket fint.. Gir opp snart.. :P

Skrevet

Det er faktisk veldig mulig. Takk for tipset, skal sjekkes så snart girkassen er byttet.. :lol: Tror dere ikke reversen tok kvelden igår da?

Skrevet

Jeg var på vestlandet med bilen for en mnd siden og jaggu dugga ikke bilen konstant. Dere regner jo bort der nede i Bergen;) Klima har mye å si på dugg! Her i Finnmark fryser varmen i bilen til IS, Norge er et artig land å kjøre bil i:)  Om du har våte tepper innvendig så dugger alt fortere, men dette har du vel utelukket.

Skrevet

Haha godt poeng! :P Men har ikke opplevd noe så gale med andre biler jeg har eid, derfor MÅ det faktisk være en årsak til dette.. Hmm, får ta en ny titt i dører osv med tiden. 

Skrevet

hadde en e46 1999mod før.

den dugga så det sang etter me en gang du skurdde ned vifta å det regna ute dugga bilen til. tok rett og slett og fjena luftfilter til kupen og etter det var eg aldri plaga me så masse dugg under kjøing når det regna ute. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...