Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)

Share

Anbefalte innlegg

Det var en original lightning Y-kabel i linken (som forøvrig er billigere å kjøpe hos en BMW-forhandler her til lands mener jeg på). Jeg har aldri hørt at dette ikke fungerer med iPhone, og jeg har hatt mange forskjellige koblet til hos meg, samt at jeg har hatt min koblet til rundtom i forskjellige biler uten problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall mine erfaringer at biler med vanlig 6Fl og usb kabel direkte i usb porten og til iphone fungerer ikke. Får bare opp i idriven: usb device not supported.

Men med ysplitt kabel med usb og minijack får du spilt av musikk. Om du får styrt med multifunksjonsrattet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Y-kabel må benyttes uansett hva man spiller av fra, så det ser jeg på som en selvfølge. Man får opp informasjon i displayet, og kan styre alt fra rattet med både iPhone, iPod og iPad. Klarer man seg uten å styre dette fra rattet kan man bare benytte en vanlig aux-kabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:) hos stamsaas Sarpsborg (BMW forhandler) sa de til meg at det ikke fantes Y-kabel til iPhone 5/6.. Vil jeg få opp navn på sanger osv i displayet? Noen som evt har erfaring på hva tot prisen på en combox ferdig installert vil koste?:) hva mener folket er den beste løsningen?:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det finnes, du linket jo til en selv. Delenummer står forøvrig i første innlegg i tråden (som du nok fortsatt ikke har lest, basert på spørsmålene dine).

Combox koster ca. 3000,-. I tillegg må du ha en softwareoppdataering, noen plugger og litt koding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det... Men så ikke ut som det var y-kabel... Har jo sett at trådstarter har lagt ut org. Nr til den.. Men som sagt, så det ikke ut som noen Y-kabel.. Hva anbefaler du? Y-kabel eller combox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det... Men så ikke ut som det var y-kabel... Har jo sett at trådstarter har lagt ut org. Nr til den.. Men som sagt, så det ikke ut som noen Y-kabel.. Hva anbefaler du? Y-kabel eller combox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har skrevet det, så jo det er Y-kabel.

Det er jo to vidt forskjellige ting til to vidt forskjellige priser, så det går mest på ønske om funksjonalitet kontra hva du vil betale for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tune2air er nok et greit alternativ, men om du har bluetooth handsfree fra før må du velge om du skal koble deg opp mot musikk eller handsfree, så personlig hadde jeg holdt meg til kabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...