Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Hei, mai i 2013 kjøpte jeg meg en 120d. fornøyd!Den hadde 16'' vinterfelger stålog 17'' alu sommer (DIsse bruker jeg på vinter nå)jeg kjøpte 19'' sommer.Prøvde med bokschip fra racechip.de. Noe som ikke falt i smak.Deretter es tuning i tr.heim. etter 2 forsøk var jeg noenlunde fornøyd på es.har også fått tonede ruter bak.jeg har noen planer for hva jeg skal gjøre fremover.bilstein b12 er kjøpt inn men kommer ikke til å montere før april-mai.Slik var den da jeg kjøpte den.19'' sommertenker også å fjerne dpf.og eksos.Noen som har erfaring med eksos på disse ? selvbygg ? hvillken dim ?noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 tonede ruter bakrute og sideruter baktest med 19'' til m3'nm3 2001. til salgs forrestn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Fått montert svart matt grill. Og defa smartpakke sist helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Matt grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Pen bil. Tror jeg kommer til å kjøpe matt grill selv. Understellet er det bare til å få på. Senker ikke så mye, og komforten er super. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Sinnsykt kul bilen ble med felgene fra M3en. Passet utrolig godt. Benjamin Kristiansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Noen som vet av diy på senkesett? ? Evt noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Jeg monterte nettopp slik på min selv. Er ganske greit. Litt strev fremme da.. Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Mosjøen Nordland. Tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 såpass ja.. Det ligger vel DIYer på nettet på å bytte dette. Er ikke så vanskeligt, men greit å rett verktøy for hånd Benjamin Kristiansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Sinnsykt kul bilen ble med felgene fra M3en. Passet utrolig godt. Takk takk, ja liker dem jeg også, men kommer litt for langt ut bake. Tenker å prøve å finne på noe for å få annet inpress. noen tips. snakk om 8-10mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Nydelig bil blir bra når den kommer seg nedpå litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Da har jeg åpnet b12 pakken har egentlig aldri kjøpt dempere før. Noen som det om det skal være slikt på nye. ? Tenker på den olja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 ikke så lett å se på bildet, men er som regel litt olje på demperen, så den ikke ruster, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Ok. Ja var bare litt. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå