p.o Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Har SMG i min, og ikkje angra ett sekund. Aldri hatt noko problem, og ville uten tvil valgt SMG igjen. Vurderer forøvrig salg til våren. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Slenger meg på SMG koret. Har kjørt begge deler og SMG var for meg det som utvilsomt ga den artigste opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hadde helt klart gått for manuell!! Eks. Bmw USA krevde at e60 m5 ble levert med manuell og det samme gjelder vel f10 i tillegg til smg.. Da kjøreglade folk gjerne ville ha clutch og manuell for litt sportsligere kjøring og mere kontroll.. Men blir en smakssak fra folk til folk, så best å bare prøve en av hver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 hei! en ting er vertfal sikkert.... ingenting er mer sportslig enn smg på en e46 m3. jeg har selv en slik som nå har gått 180000km og det har aldri vert problemer med smg2en på bilen siden ny. den girer på 0.08sek på raskeste steg.det er raskere enn noe menneske klarer på en vanlig manuell kasse. og du slipper unna dykkingen på fronten du får med manuelt gir. en annen fordel med smg er at du VET et det aldri her vert bomgiret eller annen voldtekt av kassen da den altid girer helt perfekt. kassen er samme manuelle kassen som på manuell m3 men hydraulisk styrt. det er ikke mange delene det kan bli feil på.... når det gjelder sportslig..... det står i heftet fra bmw altså heftet til smg kassen som fulgte med bilen at dette systemet er tatt rett fra f1 bmw teamets utvikling i 2002. hva er vel mer sportslig enn en f1? en lat rallybil? tror ikke det nei jeg har lakt ut min kjære drømme bil på auto db dersom du er ute etter en god m3 til fornuftig pris. carbon sort uten soltak. sort skinn og alt annet utstyr som gikk ann å få. har oxo 2006mod alcantara m3 stoler i m-sport fargen. pris diskuteres ut fra felg valg. anonsen blir lagt ut i anonse tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå