low'n'slow Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Da har jeg bestilt katalysator, fått sendt den med posten, og montert den på bilen på under 36 timer, ikke gale..... :D Alt er til og med tett, så motoren går så stille at en knapt hører den, må nok montere supersport endepotte eller noe lignende, for å få litt mer lyd i den herlige 6'eren Så nå er jeg klar til EU kontroll, hjulstilling, og en liten tur til biltilynet, i vinterferien ( ikke neste, men uken de etter ) Legger til et ELENDIG bilde med US-light Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Da har jeg hatt bilen ute av carporten, og fått vasket den (utrolig hvor skitten bilen blir av å kun stå i ro) . har også fått polert taket, for å fjerne merkene som kom når jeg skrapte vekk sika flexen etter "haifinnen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Gratulerer med en av de peneste chassisene fra BMW, har hatt ett par e46`er selv Etter min mening mangler du vel kun M-tech 2 eller m3 front for å få bilen komplett. Samt hvite pærer/xenon i tåkelys. Når du tenker på de merkene på taket har jeg likegodt polert hele bilen med det samme.. Om du ikke gjør det selv koster det ikke mange kronene å få levert den inn til noen om kan det.. Bilen får jo ett løft i utseende, og i tillegg beskytter du lakken og den blir enklere å holde ren Selv synes jeg baklyktene du har nå er pene slik som de er, hvis ikke synes jeg de jeg hadde på min siste er noe av det bedre du kan sette på Bildene av lyktene jeg snakker om kan du se i tråden om bilen (http://bimmers.no/topic/586200-2001-e46-320d-diesel-power-update-anlegg-1509/page-3 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Da har jeg fått montert de orange blinklysene. fikk fronten litt bedre fram nå 20140214_154745.jpg 20140214_154137.jpg Nei uffda. Fronten ble jo bare ennå mer skjult nå når alt er sort der fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Ruberhai: polerer hele bilen når det nærmer seg vår M-tec kommer etterhvert, det samme med kvitere lys Reef89: synes det ble bra nå jeg selv om midten av fronten forsvinner litt, kommer lyktene bedre fram og Det samme med helheten holder bilen sånn foreløbig, så for jeg se om jeg prøver med original nyrer igjen en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Må jo følge her då flott bil av riktig merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Her er det bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Komt seg mange hakk her på kort tid Ser frem til mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Da ligger prøveskiltene klar. På mandag skal bilen kjøres bort på verkstedet jeg jobber ved, og få EU kontroll, hjulstilling og bytte endel slitedeler (det jeg får anmerkning på) når jeg der ferdig meg det, blir det nye prøveskilt, tur ut på biltilsynet og godkjenne senkesettet, og få bilen hjem igjen Så blir det å sitte å vente på at tiden skal gå.... har allerede en annen bil på skilt, så denne får ikke skilt før begynnelsen av Mai 2,5 måner til lappen nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Uff, de oransje blinklysa på disse bilene ser helt jævlig ut Få på hvite igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Uff, de oransje blinklysa på disse bilene ser helt jævlig ut Få på hvite igjen! Shattered, bry deg om din front du Er jævlig fettmed helsvart bil og front med orange blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Shattered, bry deg om din front du Er jævlig fettmed helsvart bil og front med orange blinklys! Fronten min er det den er Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Da har jeg fått byttet det jeg skal i forstillingen, men bremseskivene passet ikke blir EU kontroll i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Er fornøyd med bilen ja montert litt LED pærer i dag, skiltlys + noen interiørpærer 20140201_184331.jpg Har du link til disse LED skiltlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 http://www.ebay.com/itm/271284289595?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå