Gå til innhold

Low'n'Slow's BMW E46, 320i "Førstebil"

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt katalysator, fått sendt den med posten, og montert den på bilen på under 36 timer, ikke gale..... :D :D

Alt er til og med tett, så motoren går så stille at en knapt hører den, må nok montere supersport endepotte eller noe lignende, for å få litt mer lyd i den herlige 6'eren :D

Så nå er jeg klar til EU kontroll, hjulstilling, og en liten tur til biltilynet, i vinterferien ( ikke neste, men uken de etter :) )

Legger til et ELENDIG bilde med US-light :P

post-74059-0-52763400-1392497741_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt bilen ute av carporten, og fått vasket den (utrolig hvor skitten bilen blir av å kun stå i ro) :D. har også fått polert taket, for å fjerne merkene som kom når jeg skrapte vekk sika flexen etter "haifinnen" :)

post-74059-0-34174400-1392559352_thumb.j

post-74059-0-28765400-1392559362_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en av de peneste chassisene fra BMW, har hatt ett par e46`er selv :)

Etter min mening mangler du vel kun M-tech 2 eller m3 front for å få bilen komplett. Samt hvite pærer/xenon i tåkelys.

Når du tenker på de merkene på taket har jeg likegodt polert hele bilen med det samme.. Om du ikke gjør det selv koster det ikke mange kronene å få levert den inn til noen om kan det.. Bilen får jo ett løft i utseende, og i tillegg beskytter du lakken og den blir enklere å holde ren :)

Selv synes jeg baklyktene du har nå er pene slik som de er, hvis ikke synes jeg de jeg hadde på min siste er noe av det bedre du kan sette på

Bildene av lyktene jeg snakker om kan du se i tråden om bilen (http://bimmers.no/topic/586200-2001-e46-320d-diesel-power-update-anlegg-1509/page-3 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruberhai: polerer hele bilen når det nærmer seg vår ;)

M-tec kommer etterhvert, det samme med kvitere lys :)

Reef89: synes det ble bra nå jeg :P selv om midten av fronten forsvinner litt, kommer lyktene bedre fram og Det samme med helheten ;) holder bilen sånn foreløbig, så for jeg se om jeg prøver med original nyrer igjen en gang.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger prøveskiltene klar. :D

På mandag skal bilen kjøres bort på verkstedet jeg jobber ved, og få EU kontroll, hjulstilling og bytte endel slitedeler (det jeg får anmerkning på) :D:)

når jeg der ferdig meg det, blir det nye prøveskilt, tur ut på biltilsynet og godkjenne senkesettet, og få bilen hjem igjen :D

Så blir det å sitte å vente på at tiden skal gå.... har allerede en annen bil på skilt, så denne får ikke skilt før begynnelsen av Mai :(

2,5 måner til lappen nå :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...