Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klar over farene ved startgass ja, men var litt desperat... Jeg får følge den oppskrifta der og få ut all bensin ifra sylinderene da.. Må jo være noe der siden det ikke hjalp med nye plugger... Ble sikkert våte igjen tvert...

Skrevet

Da har jeg vært ute å kjørt 7 serie igjen... Gjorde som det sto i den oppskriften med å blåse rent plugger og sylindere... Kjøre den en stund etterpå uten sikring på bensinpumpa i og så dra den lenge på starteren igjen etter det... Måtte prøve en del ganger før det ble suksess, men nå går den igjen...

Det er en ting som ihvertfall er sikkert, og det er at den bilen aldri skal stoppes med en gang på vinterstid igjen.... Man lærer så lenge man lever....

Tusen takk for all hjelp her.... :-)

Skrevet

Flott det ordnet seg. M52 har vist lett for og drukne. Jeg villen nok ikke starta og stoppa på sommer'n heller :P

• 7 months later...
Skrevet

Har dette problemet jeg og nå. Har prøvd å skinne i evigheter men ingenting skjer. Jeg har skrudd av blødeskruen på railen men ingen bensin kommer ut og enda mindre spruter. Er det bensinpumpe som er gåen. Er den i tanken? Er det en eller 2 pumper?

Skrevet

Et litt grønt spørsmål men hvordan vet jeg at den virker i så fall. Jeg har lyttet til pumpen uten å demontere den og det høres ikke ut til å være liv i den

Skrevet

Bare å ta to ledninger og holde de bort på et batteri og se om den starter. Gjør den ikke det, er det bare å kjøpe en ny..

Skrevet

Takk skal du ha! Da var den sjekket og den virker. Må være en sikring eller rele da. Men det er ikke noen oversikt over sikringene i hanskerommet. Er det noen som vet hva slags sikringer det er i så fall?

Skrevet

Da virker bilen igjen. Skal si det kom bensin nå ja. Faktisk kom det i massevis ut av blødeventilen hehehe. Det funket tydeligvis å jumpstarte bensinpumpa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...