Embret Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Klar over farene ved startgass ja, men var litt desperat... Jeg får følge den oppskrifta der og få ut all bensin ifra sylinderene da.. Må jo være noe der siden det ikke hjalp med nye plugger... Ble sikkert våte igjen tvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Ja dem blir våte med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Da har jeg vært ute å kjørt 7 serie igjen... Gjorde som det sto i den oppskriften med å blåse rent plugger og sylindere... Kjøre den en stund etterpå uten sikring på bensinpumpa i og så dra den lenge på starteren igjen etter det... Måtte prøve en del ganger før det ble suksess, men nå går den igjen... Det er en ting som ihvertfall er sikkert, og det er at den bilen aldri skal stoppes med en gang på vinterstid igjen.... Man lærer så lenge man lever.... Tusen takk for all hjelp her.... D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Flott det ordnet seg. M52 har vist lett for og drukne. Jeg villen nok ikke starta og stoppa på sommer'n heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Har dette problemet jeg og nå. Har prøvd å skinne i evigheter men ingenting skjer. Jeg har skrudd av blødeskruen på railen men ingen bensin kommer ut og enda mindre spruter. Er det bensinpumpe som er gåen. Er den i tanken? Er det en eller 2 pumper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Den er i tanken ja.. Har du sjekket sikring og rele? Om pumpa får strøm altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Har sjekket releet og det er i orden. Og sett over sikringer men de ser hele og fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Ta ut pumpa og prøv den da.. Er veldig fort gjort å ta den ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Et litt grønt spørsmål men hvordan vet jeg at den virker i så fall. Jeg har lyttet til pumpen uten å demontere den og det høres ikke ut til å være liv i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Bare å ta to ledninger og holde de bort på et batteri og se om den starter. Gjør den ikke det, er det bare å kjøpe en ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Takk skal du ha! Da var den sjekket og den virker. Må være en sikring eller rele da. Men det er ikke noen oversikt over sikringene i hanskerommet. Er det noen som vet hva slags sikringer det er i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Da virker bilen igjen. Skal si det kom bensin nå ja. Faktisk kom det i massevis ut av blødeventilen hehehe. Det funket tydeligvis å jumpstarte bensinpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Tusen takk for tipset ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå