Muffins Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei alle Hentet meg ny bil i høst, og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg tok rett i etterkant. Jeg kjøpte bilen fra en her på forumet, så det kan hende at mange har sett den før. link til salgstråd: http://bimmers.no/topic/785897-e82-120da-coupe-08-msport/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 grattis med knall bil! E82 er virkelig en pen bil og liker den veldig godt, hadde jeg bare hatt litt mer penger hadde det nok blitt en sånn istedenfor E81en min Har du noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 takk for det. her vurderes det effektanlegg og nytt luftfilter for litt sportiere lyd. har også tenkt på facelift baklykter, men er egentlig fornøyd med utseende sånn som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 har bil med samme motor. har K/N innsatsfilter, men vil ikke si det er noe forskjell på lyd.hvilken eksos tenker du.Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 ahh pen e82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 har bil med samme motor. har K/N innsatsfilter, men vil ikke si det er noe forskjell på lyd. hvilken eksos tenker du. Pen bil! Tenkte på ett cat-back fra Milltek Har sett litt på youtube, virker som at de har bra lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 lyktesoting vurderes, noen som har trua? er det lov å sote lyktene, isåfall hvor mye? photoshoppa ett par bilder for å se hvordan det kunne se ut skjønner jo også at å bytte blinklys hadde vært en idé for å få det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Nei, det er ikke lov, men om du bruker litt vett og ikke tar helt av går det som regel greit. Når det gjelder baklyktene ville jeg gått for facelift blackline-lykter, de tar seg ganske godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Syntes dette karroseriet her er veldig pent! LCI blacklines og doblestusser hadde gjort seg! Følger med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Veldig gode bilder av en lekker ener! Har E81 selv, men må innrømme at denne er hakket penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Bilen er nå til salgs siden jeg kjørte kjærringa på tjukka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå