Gå til innhold

Er det teoretisk sett mogleg å få ein M52B28 under avgasskrav på 3 av 6 sylindrer?


SlimG
 Share

Anbefalte innlegg

Eg har ein M52B28 frå ein knust E36B28 som har blitt plassert i eit nytt identisk karosseri som ein del av eit oppbygningsprosjekt /karosseribytte.

 

Det visar seg no at sylinder 4 har store skader på stempel og stempelvegg, og eg har vorte anvbefalt å skifte motor. Noko eg ikkje kan gjere før eg har vore hos biltilsynet og vist bilen med plombering på motor, girkasse og diff.

 

Edit: Gløymte å nevne at skadene på sylinder 4 er såpass store at det ikkje eksisterar kompresjon på den sylinderen.

 

Eg har snakka med biltilsynet, og dei seier problemet vert avgasskrav. Motoren går, men då forståelig nok ujevnt og antagelig med for høge avgassverdiar.

 

Såvidt eg ser på veiven til M52, ser det ut til at sylinder 1,2,3 har samme stilling som sylinder 6,5,4. Så trur de at det er mogleg for meg å kopla vekk kablane til dysene på sylinder 6,5,4 slik at motoren går jevnt og då få avgassverdiane under grensa?

 

Eg tenker eit problem som kan komme av det her er at mykje oksygen går i eksosen, og at kanskje oksygensensor får hjernen til å gjere noko rare krumspring med så høge verdiar av oksygen.

 

Kva tenker de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gløymte å ta med i første post at det ikkje eksisterar noko kompresjon på sylinder 4 ved måling.

 

Eg har heller ikkje målt avgass på motoren slik han går no på 5 sylindre, eg reknar berre med at det ikkje skal så mykje til for at avgassverdiane vert for høge når motoren ikkje er heilt frisk.

 

Den går på 5 sylindre no. Ergo ganske ujevnt. Eg reknar med ujevn gange gjer ein auke i negative avgassverdiar, så teorien min var at det kanskje er mogleg å få bukt med den ujevne gangen i tillegg til å fjerne eksos frå 3 sylindre, som igjen kan redusere avgassverdiene mine nok til at bilen blir godkjent.

 

Eg er heller ikkje sikker på kva dei målar ved avgassmålingar, hvis det er krav til oksygen som blir pumpa ut av motoren så slite eg óg. Nokon som veit meir spesifikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sekser med 3 funksjonible sylindre er ikke veldig optimalt igrunn.. og du vil aldri få en motor til å gå jevnt når det er en syl som ikke er med lengre.

Men kva med om dysene på sylinder 4-6 vert kopla frå? såvidt eg kan sjå på veivakslinga, skal motoren i _teorien_ gå jevnt. Men det er langt fra min teori til praksis, derfor spør eg dykk kloke hovud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil jo gå jevnere med 5 en med både 3 og 4, men jeg skjønte ikke helt problemstillingen din. Må du eu godkjenne den før du viser den hos BT? Eller er det dem som skal ta avgass? 

 

Det vil jo bli en merkelig avgassmåling uten en sylinder uansett. Den ene sylinderen vil kun levere rein oksygen som lambdan oppdager og den vil igjen kjøre på feitere blanding på de resterende. Som mest sannsynelig vil føre til at katalysatoren ikke funker som den skal og du vil få for høy co og hc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil jo gå jevnere med 5 en med både 3 og 4, men jeg skjønte ikke helt problemstillingen din. Må du eu godkjenne den før du viser den hos BT? Eller er det dem som skal ta avgass? 

 

Det vil jo bli en merkelig avgassmåling uten en sylinder uansett. Den ene sylinderen vil kun levere rein oksygen som lambdan oppdager og den vil igjen kjøre på feitere blanding på de resterende. Som mest sannsynelig vil føre til at katalysatoren ikke funker som den skal og du vil få for høy co og hc. 

BT vil ta avgass

 

Takk for klokt svar engen90, eg prøve å finne ut om dette kan gå slik at eg sleppe å selge bilen som ufortolla delebil.

 

Vil hjernen la motoren gå normal om lambdaen vert kopla vekk? at den har ein slags statisk "default" blanding den brukar når lambdaen ikkje funkar?

 

Vil det reine oksygenet slå negativt ut på ein avgassmåling? Altså at den blir sett på som "store mengder" Oksygen som burde ha vore konvertert til Co2?

 

Eg er klar over at detta prosjektet ser meir enn mørkt ut. Eg prøve berre å sjå etter dei siste moglege utvegane før eg må gi meg på det og sjå på det som eit ubehagelig dyrt tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vera obs for dei nye EU reglane ved PKK.

 

Det er ikkje lov å tukle med styreenhet eller motor lenger. Og med tanke på at du kobler ut 3syl, så vil kanskje  PKK folka skrive feil på det. 

Og det er mangel viss det lyser motorlampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor koble ut 3 sylindre? da vil jo motoren såvidt orka å dra bilen framover.

 

dessuten teorien din er feil.. UANSETT om du fjerner så mange sylindre du vil så vil den ikke gå jevnt sålenge det er 6 stempler som går opp og ned og ikke alle er i funksjon sammen.

 

og den andre teorien som er feil er att sylindrene er oppdelt i 3 derav 1-6 er sammen 2-5 er sammen og 3-4 er sammen.

 

så å få en motor uten komp på en syl til å gå som den skal kan du glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som kan hjelpe veldig på gangen er faktisk hvis du f,eks tar ut pluggen på deff sylinder,da har den vertfall ikkenoe særlig motstand på den cyl, men dette bråker fælt, og jeg tror ikke du klarer og få en motor med "deff" syl til og gå javnt,

 

 

men det er min mening, men ønsker deg lykke til uansett, :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...