Custom Edition Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Nydelig bil Takker! Veldig fonøyd, og ser fram mot 19" og sol/sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Lagt forseglinga selv? Hva har du brukt for noe av produkter og har du tips til foam gun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Flott bil dette! Ser den er UF-regga også.. går den her i området kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Flott bil! Bra noen som steller med bilene sine på denne tiden av året. Min skriker etter litt pleie nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Lagt forseglinga selv? Hva har du brukt for noe av produkter og har du tips til foam gun? Fikk en dyktig kar i miljøet her til å gjøre det. Han driver et "car-spa" Så der har den fått bra pleie. 2 lag swisswax samt noe nanoprodukter hvertfall. Jeg bestiller alt mitt fra www.bilnerden.no Gode priser og bra kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Flott bil dette! Ser den er UF-regga også.. går den her i området kanskje? Takk! Kjøpte den på Brages ja Men bosatt i Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Flott bil! Bra noen som steller med bilene sine på denne tiden av året. Min skriker etter litt pleie nå takker Huff..know the feeling! Sett vekk grovarbeidet til folk som er eksperter på det, så kan du kose deg med vedlikeholdsarbeidet i etterkant Lakkoverflaten min er som glass nå..Ingenting som fester seg, og trenger ikke ny behandling før i sept/okt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.detailersclub.no/forum/topic/19412-mini-s-s-bmw-f30-mperformance-2014/ Der har du tråden om bilen, Thlian, så kanskje du plukker opp noen tips. Bare si ifra visst jeg skal fjerne linken, Custom edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Nydelig bil, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.detailersclub.no/forum/topic/19412-mini-s-s-bmw-f30-mperformance-2014/ Der har du tråden om bilen, Thlian, så kanskje du plukker opp noen tips. Bare si ifra visst jeg skal fjerne linken, Custom edition. No stress ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Denne var flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Nydelig bil, gratulerer Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Denne var flott Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå