Kenneth///M3 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Selger ratt til M5 E39. Komplett med airbag. Rattkrans med hendler kan også medfølge. Kommer fra en 1999 mod. Tror det skal passe til E46 også. Prisantydning 1300.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth///M3 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Jeg har ikke bilde av rattet, men det er tilsvarende dette. Kan godt ta bilde senere i dag hvis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth///M3 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Single stage? Dual stage? Vil det gå i en 98 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 dualstage dette ja. går i 98 med noe tilpassing. men ikke verdt det da man kan kjøpe ett bolt on ratt spør du meg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Man kan kjøpe bolt on ratt ja, men det er så sjeldent at det er verdt å "bygge on" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Nøyaktig hva er det som må gjøres da? Leste på nettet at for gutta i USA var dette en dyr ombygging. Og virker som det er 19 039 824 forskjellige meninger om hvordan man gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 dette rattet er vell ikke akkurat sjeldent? står jo i alle biler med mtech originalt. min tds hadde og dette originalt. men kurrant pris på dette! airbag må kobles om,samt jordingen til hornet mener jeg, man må ha ny (gammel slepering) , navet på rattet må freses, og slepering monteres. dette er litt i gråsone da ingen vet at airbag fungerer etterpå, men airbaglampa lyser ikke. har selv gjort dette, men da på ett nyere ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Mente selvfølgelig single stage m-ratt, de er ikke lett å finne. Skogfisk: Du må kappe en liten bit av metallramma bak rattet, også lime sleperingen på rattet. Jeg borra nye hull pg lagde gjenger, men lettere å lime. Airbagen funker helt fint ved å koble på kun den gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå