TRF Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Mottok dører og skjermer som avtalt. Men hvor ble det av listene til lyktene som jeg også skulle ha? Fikk ikke noe svar på pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Beklager:) Skal få ordnet det. Du fikk vel en dør ekstra også. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ja jeg så det. Var et lite øyeblikk jeg måtte sjekke om jeg faktisk ikke greide å telle til 3 når jeg gikk over Den var dog rust i nedkant av, så står her like herlig om noen skulle trenge. De andre varene var fine, noen småriper i skjermer og som ser ut som er fra transport. Tror det går bort med en polering, så tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Høres bra ut det, flott at vi fikk ordna det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hknutsen Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Har du dynamoen? Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Fremdeles ikke fått listene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 ingen lister og har ikke hørt noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Vi sliter litt med å finne igjen listene - skal se om jeg får tak i noen andre til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Trenger toppdeksel, og dyserør til m47 motoren 136hk. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Venter fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Har denne lcm 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv-rober Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hei har du enda bakluka å må den lakeres tenkt på riper å sånt. har du kompressor til luftbelger på den? pris på dette å kroken å bak fanger hvis den e bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Kjenner at jeg nå begynner å bli så smått forbanna. Har hatt enorm tålmodighet med Parts24 her da jeg vet de har fått litt pepper pga ting som dette, og vet man ikke alltid rekker alt, og av og til glemmes ting. Men ærlig talt. Send meg de forbaska listene som jeg har betalt for da. (!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Til info så var dette et privatsalg, og har ingenting med parts24 å gjøre, problemet er at de listene er vekk - men jeg skal bestille inn nye til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 De trenger ikke være nye. Brukte cosmosschwarz så er jeg fornøyd jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå