Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har noen 18" felger som er 8.5 alle 4. tenkte å kjøpe nye dekk, men lurte på om disse passer. Dekkene er 225/45/18. Vil de passe på disse felgene. er ikke helt sikker på hva inpresset er på på felgene. :)

Skrevet

Perfekt det, blir litt dekk strekk. Kommer litt an på dekkmerke da noen er smalere en andre.Kjører selv 215 på 8,5" breddepå felgene, eneste problem er når jeg stabler felger da er felgene lengst ut så det blir lett striper merker.

Skrevet

Perfekt det, blir litt dekk strekk. Kommer litt an på dekkmerke da noen er smalere en andre.Kjører selv 215 på 8,5" breddepå felgene, eneste problem er når jeg stabler felger da er felgene lengst ut så det blir lett striper merker.

hvordan vil 225/40/18 passe på felgene da? :)

Skrevet

Ganske så likt, men rulleomkretsen blir jo et hakk mindre, og det er den som bestemmer hvilken profil du bør ha.

Skrevet

Ganske så likt, men rulleomkretsen blir jo et hakk mindre, og det er den som bestemmer hvilken profil du bør ha.

hvordan vil 245/40/18 dekk sitte på disse felgene? skal jeg gå for 225/40/18 eller 245/40/18? :)

Skrevet

okey men hva med et felgsett som har sittet på E90/91? det er 17" med innpress 34. Vil disse passe til min e39? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...