Vannslangen Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Kan noen gi meg noen tips?Klarer ikke å bestemme meg. Har E39 touring '97 Eneste kravet jeg har er at det må være Navi på enheten og vil helst unngå å modifisere den luftekanalen jeg ser mange sliter med Men leser også om folk som monterer 2 din spillere rett inn uten mod av luftekanal?Hva med den Parrot Asteroid Smart - http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=13793&katid=173&id= - er det noe å satse på eller er det bare noe jalla greier? Tar gjerne imot tips om noen spillere som sklir rett inn uten mod av luftekanal. PS vil ikke ha Avin eller noen av de andre "spesial spillerene", vil gå for 2 din Setter pris på om noen som har bygd om sin kan skrive noen ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kjøp noe fra pioneer, det vil alltid bli bedre enn all denne billige kinadritten Julian Sommer og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 http://www.judysbilstereo.no/cd-spillere/multimedia/pioneer-avh-x3500dabavic-f250-navi-multimedia-pakke Vet ikke hvordan denne går med lufteknalen. Noen som vet? Ellers får man jo kjøpt "kit" for å lett løse det luftekanal-problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Kjøp noe fra pioneer, det vil alltid bli bedre enn all denne billige kinadritten +1 Kunne ikke sagt det bedre selv. Dessuten, mye bedre med en skikkelig Pioneer din1 spiller enn Kina din2 dritt. Blir helt annen dynamikk i lydbildet. Spørs hva slags krav du har til lyd selv da. Eller om innebygd GPS er det viktigste. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Jeg kjøpte ei ramme og satte inn en pioneer i min bil. Får justert lyset rimelig bra så det ikke blender, bluetooth streaming fra spotify på mobilen funker utmerket og hadde jeg ikke montert dab antenna feil, så hadde nok det fungert konge og. Lyden kan finstilles og justeres mye og i tillegg kan jeg stille på telefonen så er godt fornøyd. Eneste er jo at det ikke ser originalt ut, men hadde ikke 6-7000 å bruke på en Dynavin eller Avin eller lignende. Bruker ikke bilen så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Ok takk for tipsene. jeg gikk for en parrot asteroid som er montert nå Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Hermansen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Måtte du skjære hull og lage til for å feste spilleren? Vurderer 2-DIN selv Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Parrot Blei anbefalt den som ett alternativ til disse spesialspillerene... Du tok den android utgaven el? Og var det med cdrom i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Nei den trenger du ingen mod for å montere, kun en 2 din adapter plate og overgang fra bmw kabelsats til din kabelsats. Uten cdrom men trenger ikke det når det er line-in pluss du kan bruke så stor usb stick du vil. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå