Gå til innhold

E39 og på jakt etter ny spiller, klarer ikke bestemme meg..

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg noen tips?
Klarer ikke å bestemme meg. Har E39 touring '97

Eneste kravet jeg har er at det må være Navi på enheten og vil helst unngå å modifisere den luftekanalen jeg ser mange sliter med

Men leser også om folk som monterer 2 din spillere rett inn uten mod av luftekanal?
Hva med den Parrot Asteroid Smart - http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=13793&katid=173&id= - er det noe å satse på eller er det bare noe jalla greier?

Tar gjerne imot tips om noen spillere som sklir rett inn uten mod av luftekanal.

PS vil ikke ha Avin eller noen av de andre "spesial spillerene", vil gå for 2 din

Setter pris på om noen som har bygd om sin kan skrive noen ord? \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noe fra pioneer, det vil alltid bli bedre enn all denne billige kinadritten ;)

+1

Kunne ikke sagt det bedre selv. :-)

Dessuten, mye bedre med en skikkelig Pioneer din1 spiller enn Kina din2 dritt. Blir helt annen dynamikk i lydbildet. Spørs hva slags krav du har til lyd selv da. Eller om innebygd GPS er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei ramme og satte inn en pioneer i min bil. Får justert lyset rimelig bra så det ikke blender, bluetooth streaming fra spotify på mobilen funker utmerket og hadde jeg ikke montert dab antenna feil, så hadde nok det fungert konge og.

Lyden kan finstilles og justeres mye og i tillegg kan jeg stille på telefonen så er godt fornøyd.

Eneste er jo at det ikke ser originalt ut, men hadde ikke 6-7000 å bruke på en Dynavin eller Avin eller lignende. Bruker ikke bilen så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...