Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om den kanskje henger på håndbrekket. Dette skjedde ofte med min (selv om jeg ikke hadde brukt håndbrekket), spesielt om den stod litt etter vask. Litt vugging frem og tilbake så kom den til slutt. Etter at jeg byttet håndbrekksko forsvant problemet helt.

Skrevet

slapp helt av, regner med at det er håndbrekk. ta det rolig kjør bilen litt fremover og bakover så den løsner seg. Også kan du kjøre med rundt 20 km i timen og dra brekket litt og litt opp så du både får skrapet av rusten på skivene og håndbrekket kommer på plass. Kan være at den også er strammet for mye.

Skrevet

Okei, takker for hjelpen, mistenkte det samme, men trodde bare ikke at bilen ville bevege seg i det hele tatt dersom brekket hadde satt seg. Har kasta bilen på lading nå, så da får vi se om den fyrer i kveld.

Skrevet

Litt opplading av batteri og jukking frem og tilbake så er du snart ute å triller :) Begge deler har skjedd med min gamle E46 flere ganger. Også på min E91.

Skrevet

Har fått tid til å studere hjula litt nærmere nå og ser at det står "Made in Germany", "Ronal" og "Hartge" på baksiden av felgene. Vil det si at det er EKTE Hartge-felger??  :puppydogeyes:

Her er noen bilder

post-64403-0-14369100-1392221502_thumb.j

post-64403-0-48750300-1392221510_thumb.j

Skrevet

Var ute og kjørte en tur igår i samme anledning som jeg vasket bilen.

Det var som dere sa, flatt batteri og bremseskoen på brekket som hadde satt seg. Hjalp å kakke litt på trommelen samtidig som jeg ruget bilen frem og tilbake.

Skrevet

Det må jo være ukas høydepunkt når man tror man handler replicafelger og man kommer hjem med originalvare  :headbang:  :headbang:

Grattis!  \:D/

Skrevet

Absolutt!!  :grin:  Blei ganske overraska når jeg sjekka baksiden ja.. Hjelper godt på humøret at bilen ruller igjen også  :moroklem:

Skal få sjekket opp litt nærmere den eksakte årsaken til det når det blir litt mildere ute også, regner med at det skyldes trege vaiere, så må få byttet de i så fall.

Btw så ankom pakka jeg har venta på i en og en halv måned idag, engel eyesene :crazy:

Bruker disse til jeg får tak i xenon og prosjektorlykter med AE i. Når den tid kommer blir det også mørkere blinkers foran (vet ikke om jeg vil ha det på skjermen og bak?) og LED-baklykter. Senkesett har første prioritet nå.

post-64403-0-57253200-1392502153_thumb.j

Skrevet

Etter et par timer i garasjen i går fikk jeg festet, trekt opp og koblet AE's på bilen. Synes det gikk veldig greit, og resultatet ble etter min mening veldig bra. Helt klart et løft i forhold til de vanlige parklysa  :headbang:

MEN, nå ble det plutselig enda mer påkrevd med mørke blinkers og sorte nyrer...

post-64403-0-03178100-1392622744_thumb.j

post-64403-0-72796900-1392622760_thumb.j

Skrevet

Ahh, ser nå at du ikke har xenon. Så da passer ikke de ringene min :\ Noen som vet om lignende til xenon? (med den fargen Fisch har her. For det så nydelig ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...