vetu03 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hei. Lurer som sagt på hva folk syntes er de peneste front lyktene til E39? Skal ha meg nye lykter til E39 og lurer på om folk har noen forslag til noen pene lykter. Tenker litt på hella facelift lykter, men er ikke helt sikker. Hjerne med link til hvor man kan kjøpe de også Mvh vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 orginale hella facelift er tingen ja. Apeloff reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Helt klart orginale facelift lykter, gjerne med en lett soting. Her på min bil (uten sot); Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Helt klart orginale facelift lykter, gjerne med en lett soting. Her på min bil (uten sot); Helt klart råe de der:) De jeg har mest lyst på selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 go for it, men går sikkert an å kjøpe kopier som er Helt like(?) orginale koster jo skjorta og halve slipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Det er sant. Får høre om noen vet om noen dom selger Kopi Hells lykter som er bra. Ja, de er nok dyre. Men er jo kvalitet også da:) Og ser som regel av og til bittelitt bedre på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Under 4000 for originale hella på koed er ikke akkurat det jeg vil kalle halve skjorta, men hver sin smak. GS tar på sin side meget godt betalt for samme produkt.. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Var ikke ille pris det,får kanskje gå for noen fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Mener de kommer på 3700,- om du ikke har xenon. Dette er med overgangskabler og alle pærer nye, koster jo tross alt en slant det også. Om du har xenon orginalt kan du legge på tre lapper til. hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Jepp, glemte av å nevne det RS-Heggem sa om pærer. Nå har jeg ikke akkurat sett så grundig på hvilke pærer som står i, men de er vel verdt et par hundrelapper i seg selv. Vær dog obs på at det på enkelte modeller av E39 pre-facelift med halogenpærer så kan det være et AC-rør som står litt ekkelt i veien for monteringen. Dette kan forsiktig bøyes litt unna så det blir plass. Er AE-pæra og høydejusteringstilkoblingen som dunker i. Ender du opp med å bestille disse, kan jeg anbefale at du investerer i en LED-pære til AE med det samme du er i gang. Koster ikke rare biten på e-bay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Enig med originale Hella. Og det er kun mtec LED som ser best ut som angel eyes på de lyktene der. Gjerne sammen med us lys ...sikker vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 go for it, men går sikkert an å kjøpe kopier som er Helt like(?) orginale koster jo skjorta og halve slipset. På Koed ligger de på rundt 3800 kr inkl frakt Men ja, er mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 På Koed ligger de på rundt 3800 kr inkl frakt Men ja, er mye penger. Som jeg skrev tidligere, er det wnesten dobbel pris for de med orginale xenon. Verdt å nevne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Som jeg skrev tidligere, er det wnesten dobbel pris for de med orginale xenon. Verdt å nevne.. Jepp, sant, men jeg tenkte at trådstarter tenkte på de uten xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Pass på om fu kjøper kopi lykter. Noen ser ganske like ut som orginale. Men når man skrur på lyset så har de ikke jevnt lys i hele ringen, men prikker rundt hele med jevne mellomrom. Det er ikke mye pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå