Gå til innhold

Peneste lykter til E39, hva syntes folk.

vetu03
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer som sagt på hva folk syntes er de peneste front lyktene til E39?

Skal ha meg nye lykter til E39 og lurer på om folk har noen forslag til noen pene lykter. Tenker litt på hella facelift lykter, men er ikke helt sikker.

Hjerne med link til hvor man kan kjøpe de også:)

Mvh vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Får høre om noen vet om noen dom selger Kopi Hells lykter som er bra. Ja, de er nok dyre. Men er jo kvalitet også da:) Og ser som regel av og til bittelitt bedre på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, glemte av å nevne det RS-Heggem sa om pærer. Nå har jeg ikke akkurat sett så grundig på hvilke pærer som står i, men de er vel verdt et par hundrelapper i seg selv.

Vær dog obs på at det på enkelte modeller av E39 pre-facelift med halogenpærer så kan det være et AC-rør som står litt ekkelt i veien for monteringen. Dette kan forsiktig bøyes litt unna så det blir plass. Er AE-pæra og høydejusteringstilkoblingen som dunker i.

Ender du opp med å bestille disse, kan jeg anbefale at du investerer i en LED-pære til AE med det samme du er i gang. Koster ikke rare biten på e-bay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på om fu kjøper kopi lykter. Noen ser ganske like ut som orginale. Men når man skrur på lyset så har de ikke jevnt lys i hele ringen, men prikker rundt hele med jevne mellomrom. Det er ikke mye pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...