oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Har en e91 09 som er chippet, men bilen går likevel som et dass, har vært inn flere ganger og prøvd flere oppsett på chippinga og bilen går like dårlig uansett, monterte en ladetrykksmåler, den lader 1.7 hele veien helt stabilt, turbo er tight å fin, og har nettopp byttet dieselfilter, partikkelfilter er fjernet og egr er programmert bort, og har vært inne på GS bildeler for full diagnose og ingen feil ble funnet, det hender seg en sjelden gang men har blitt mer og mer skjoldet at bilen plutselig går som et uvær, slik den skal gjøre med denne chippet.. hva annet er det som kan gjøre at bilen er så humørfylt?
CrZyWiz Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 prøvd flere oppsett på chippinga Er det en tuningboks du har montert?
oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 Nei det er gått inn på hjerne og lagt inn, er ikke noe tvil om at dette er gjort ordentlig da det et utført av karer som driver med dette daglig og har lang erfaring
andyE30 Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 har du fjernet katalysatoren? kan være tett;)
oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 kat og partikkelfilter er i det samme, så ja er fjernet
CrZyWiz Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Er nok ikke utenkelig at du har blitt vant med effekten, og derfor ikke kjenner det. Prøv å sitt på mens noen andre kjører, enklere å kjenne da. Min bil kjennes også vesentlig slappere ut nå, en rett etter trimming. Men jeg vet det er hodet som tuller, siden bilen er like rask på de samme "testene".
oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 nei prøvde 100-180 og 0-100 på samme strekninger, uten og med chipping, og samme tid/strekning. merker og stor forskjell de få gangene den kvikner til, kjenner såppass mye forskjell på bunndrag at det er ikke noe jeg har vendt meg til, har flere som har prøvd å sottet på bilen før og etter, så er ikke tvil om at det er noe galt med medt sannsynlig dieseltilførselen, da ladetrykket er stabilt. den går og jevngodt med en preface e90 som er chippet fra 122hk, så det er tydelig at noe ikke stemmer
CrZyWiz Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 nei prøvde 100-180 og 0-100 på samme strekninger, uten og med chipping, og samme tid/strekning. merker og stor forskjell de få gangene den kvikner til, kjenner såppass mye forskjell på bunndrag at det er ikke noe jeg har vendt meg til, har flere som har prøvd å sottet på bilen før og etter, så er ikke tvil om at det er noe galt med medt sannsynlig dieseltilførselen, da ladetrykket er stabilt. den går og jevngodt med en preface e90 som er chippet fra 122hk, så det er tydelig at noe ikke stemmer Da er det noe som ikke stemmer nei, sjekket LMM?
oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 nei har ikke det, men skal ikke den gi utslag på diagnose?
Otis Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Om den er litt dårlig, så vises det ikke på diagnose, om du ikke ser på live verdier.
Daniel80 Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Jeg holder også en knapp på dårlig LMM her..
oneracing Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 hvordan sjekker jeg evt lmm? rense?
CrZyWiz Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Les dieseltråden sitt avsnitt om lmm. Tråden ligger under prioritert.
Otis Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Om den er litt dårlig, så vises det ikke på diagnose, om du ikke ser på live verdier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå