Mr Gjøstøl Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei! Utetempføleren min streiket her en dag, så jeg kjøpte en ny en og monterte den. Men utetempen står på -40 grader fortsatt... Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Den bruker tid på å rekalibrere seg, så la det gå èn dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Åja, bilen trenger ikke å gå da for at den skal rekalibrere seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Nja. Det burde gå fortere enn det. Men er du sikker på at ledningene er ok? Ingen skade på de eller kontakten? Litt irr på kontaktpunktene, å du får trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Byttet min i sommer, måtte kjøre bilen og ha hastighet over 50 eller noe for at kalibreringen skulle begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Har du sjekket at kabelen er hel hele veien? Ofte at den har røket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Har vært borti at de ikke alltid reagerer før du kobler av og på batteripolen, og enkelte uorginale bare gir -40 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Den forrige målte fra -3 grader til -10 grader så det er neppe ledningene den nye føleren er kjøpt hos GS så den skal da funke får prøve bilen imorgen og se etter, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Det kan fremdeles være ledninger. Da blir det rart måle resultat hele tiden. Men du ser vel selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkstrekk Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 har samme problemet på min. hender att den synker litt når jeg er på lengre kjøreturer, men blir aldri riktig og er på -40 neste gang jeg starter igjen.er dette noe som fikser seg sjølv til sommeren/våren, eller bør man sjekke ledninger (hvor isåfall finner man sensoren på den?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Sensoren er plassert under støtfanger foran høyre fremhjul. Kabler og sensor går fort i stykker, smal sak å fikse. Du kan som oftest fikse ledningen også ved å ta ut tåkelyset for å få bedre plass. Koster rundt 250,- for sensor kabler med kyrmpekontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkstrekk Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Sensoren er plassert under støtfanger foran høyre fremhjul. Kabler og sensor går fort i stykker, smal sak å fikse. Du kan som oftest fikse ledningen også ved å ta ut tåkelyset for å få bedre plass. Koster rundt 250,- for sensor kabler med kyrmpekontakter. takker, skal se på det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinh Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Prøv å koble av og på batteriet som tidligere nevnt, har nettopp skiftet på min, da måtte batteriet kobles av før den reagerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå