Brekke Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Knakk fjæra foran på min e46 sedan i går. Så har jeg flere sett liggenes til e39. Så tok et google søk, å det virka som de muligens passa overens? Kan noen bekrefte eller avkrefte det?
MrBrum Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Om du får det til å passe på bilen vet jeg ikke. Men jeg ville ikke gjort det uansett. Fjærene på E46 og E39 har forskjellig dele nr. Og det er garantert forskjellig fjær konstant i dem. (hardhet). Fordi det er forskjellig tyngde på E46 og E39. Kommer også an på hva slags motor du har....tyngden på motoren som teller her. Får du fjæra til å passe, så risikerer du at bilen din blir for høy foran. Og skulle det oppdages, blir ikke bilen EU godkjent.
Brekke Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Tenker ikke som en permanent løsning, bare til jeg får tak i nye.. Men akkurat nå er 70 senk på 1 side foran veldig feil for snøføret.
lierbimmer Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 jeg har 2 nye front pro-line eibach fjærer liggende som kan selges billig om du holder til i oslo/drammens området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå