Magnus. Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hei Legger ut en liten tråd om konebilen, en 1996 318is i technoviolet. Kjøpte bilen for noen dager siden, planen er å sette den i stand. Er litt pusk med bilen, så er du god med bmw og har litt kjennskap trykk deg gjerne inn på feilkode tråden min. tilbake til bilen: Model description: 318IS Market: EuropaType: BE71E-Code: E36 (2)Chassis: CoupéSteering: linksDoors: 2Engine: M44 - 1,90l (103kW)Drive: HeckantriebTransmission: manuellBody Color: Techno-violett Metallic (299)Upholstery: Sonderpolsterung (Z1XX)Production date: 17.02.1996Assembled in: Regensburg Optional EquipmentS214A - Automatic stability control (ASC+T)S243A - Airbag for front passengerS246A - Manually adjust. steering columnS255A - Airbag Sports leather steering wheelP337A - M Sports packageS401A - Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS423A - Floor mats, veloursS428A - Warning triangle and first aid kitS481A - Sports seatS498A - Headrests, rear, mechanically adjustableS510A - Headlight aim controlS520A - Fog lightsS556A - Outdoor temperature indicatorS669A - Radio BMW Business RDSS676A - HiFi speaker systemS704A - M Sports suspensionS756A - BMW LA wheel, round spoke, IndividualL801A - National Version GermanyS806A - Third stoplampS818A - Battery master switch Individualausstattung ---- Steuerung IndividualHinweisschild BMW Individual Z1XX Polster"MEHRWERTSTRATEGIE E36 - VARIANTE 1" - Produktantrag 191--------------------------------------------------------- Sitze vorne und hinten incl. Kopfstützen in Leder Nappa schwarz(Sach Nr. 1 938 942), jedoch- Kontraststeppung in violett (Farb Nr. 2865 - Sitzmittelbahnen in Stoff Terminal anthrazit/violett (05-30).Folgender Umfang ist in Nappa schwarz (Sach Nr. 1 938 942)darzustellen:- Schalthebelbalg- Handbremshebelgriff- HandbremsbalgNähfaden und Steppzwirn in violett (Farb Nr. 2865. Restliche Innenausstattung wie bei Stoff Flachgewebe anthrazit,Schl.Nr. D6AT Det nederste her må dere føle dere fri til og oversette, tror det har noe med individual å gjøre noen biler knipset i all hast i vaskehallen på jobb S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Jeg var HEELT sikker på at jeg kom til å se bilder av gamlebilen min jeg nå Men den er forbausende lik I korte trekk så er det hvertfall setene, samt belgen rundt håndbrekk og girspak som er særtekkene som gjør den til en individual. Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Har sett litt på din halvor, mistenkelig lik ja !det du sier virker og stemme bra, med google translate blir det noe sånn som nappa skinn seter med lilla søm. stoff i midten med lilla farger. handbrekk pose, ratt og girpose i individual.Bilen trenger litt tlc, å det skal den få.har en pakke på vei fra autohaus, og den skal få seg en detailing av lakk nermere sommeren.Står bilstein fjører på defekte dempere, men har et ta technic justerbart liggende.Må og bestille meg en leppe lik den som er på, bare litt dypere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Lekte meg med litt lamin-x idag, monterte og orange blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Fin bil Men ble kanskje litt mye med både gule lykter og orange blinkere.. Blir nok litt mer cleant, hvis du har gråe eller hvite blinkere med Gule lykter. Eller orange blinkere og Sota lykter.. Bare min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Fin bil Men ble kanskje litt mye med både gule lykter og orange blinkere.. Blir nok litt mer cleant, hvis du har gråe eller hvite blinkere med Gule lykter. Eller orange blinkere og Sota lykter.. Bare min mening da takk. er enig med deg, men ble fri for mørk film, så får gå med gule lys til jeg får bestilt opp mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Oi, denne var lekker! den fargen er ikke feil på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Wow! Har virkelig fått smaken for Technoviolet det siste Virkelig fin bil! Hadde gjort seg med vader alcantara seter i denne gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Pen farge dette,gratulere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Fin bil! Kjøpte nettopp selv en E36 i samme farge, og var ganske skeptisk i starten. Etter noen dagers tilvenning liker jeg den stadig mer. Både gult og oransje fungerer bra som kontrastfarge til denne lakken, men jeg er nok enig i at begge deler blir litt mye. Prøver meg nok på gule lykter selv (med hvite blinkers). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Flott bil med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Fin bil og digg farge, men etter min mening passer det ikke helt når en går for både Lamin-X på lykt og oransje blinklys. Helst en av delene, dvs. Lamin-X med hvite blinkers eller vanlige lykter med oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 som nevnt tidligere var dette bare et forsøk. Viktig å teste litt. blir nok orange blinkers å sota lykter til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Dette må vel blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå