AlexZandero Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hei. Jeg har en BMW 540i og det er telefon i midtkonsollen, men det ser ut som at den tar kredittkort størrelse på SIM kort. Tenkte jeg skulle bestille tvilling SIM fra Chess og få bilen istand til sitt fulleste. Sikkert kjekt å kunne ha denne funksjonen. Noen som vet hvor man kan få tak i slike adaptere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Det er vel slik sim-kortet kommer når du får ett nytt? Kommer som et kredittkort også må man klipse ut selve sim-kortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Det er vel slik sim-kortet kommer når du får ett nytt? Kommer som et kredittkort også må man klipse ut selve sim-kortet! Tuller du nå eller? Det hadde jo vært konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ja det stemmer det, jeg har tvillingsim fra Telenor og det er bare å dytte det nedi så virker telefonen. Knalltelefon med god lyd, god dekning og god handsfree. AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Jeg kjøpte nano sim til iphone 5s på fredag forrigd uke. Det kom som "bankkort" med utskjæring så nano lett kan trykkes ut av det store kortet. Alle sim kort jeg har hatt har kommet slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Tusen takk alle sammen! Det der hadde jeg rett og slett ikke tenkt over at man knipser SIM kortet ut. Antar jeg var såpass stressed med å få nye simkorta inn i nye telefonene når jeg først fikk de edit: noen som vet hvilke type sim det er snakk om? Hos chess fikk jeg 3 valg.. Vanlig Mikro Nano.. Hadde vært fint og valgt rette typen med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Vil nok tro du skal ha vanlig. Micro og nano var ikke oppfunnet når E39 var i produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ha i bakhodet at det kan hende du må bruke modulen i bagasjerommet for at telefonen skal virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hei, Hos Telenor kan du bestille 2 typer, Type 1 er Vanlig SIM-Kort/Micro-SIM Type 2 er Nano-SIM for Iphone 5 Jeg har type 1 som da dekker fullsize (som du skal ha) Knekker du det ut 1 gang har du Vanlig SIM-Kort og knekker du det ut en gang til fra Vanlig har du Micro-SIM. Legger ved et bilde av mitt tvillingkort så ser du at her er 3 muligheter her. Fullsize, Vanlig og Micro Vil jo tro at uansett hva du bestiller så vil det stemme så lenge du ikke knekker kortet ut men har det som fullsize. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hadde nok gått for vanlig/micro. Er ikke nano sim mindre en selve chippen på vanlig/micro? Bilde funnet på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jo det ser ut som Nano Chippen er litt mindre, fikk en PM av TS og han hadde bestilt vanlig Sim så da går det nok veien Flere som har mobba meg for Derrick telefonen min men den er så god at de får bare le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Jo det ser ut som Nano Chippen er litt mindre, fikk en PM av TS og han hadde bestilt vanlig Sim så da går det nok veien Flere som har mobba meg for Derrick telefonen min men den er så god at de får bare le Det funka ikke.. Jeg har prøvd både kortleseren under telefonen og kortleseren bak ved kofferlokket i venstre hjulbue der. Eneste som står er SIMkarte prufen når jeg setter i kortet. Dette betyr jo på tysk at den hele tiden "Prøver simkortet" men den kommer altså ikke lenger.. Dette var rart.. Jeg bestilte gamle typen sim slik de bare kan ha hatt på den tiden også btw. Noen som vet hva annet det kan være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Mener å huske å ha lest at nye simkort ikke alltid er like medgjørlige med de gamle simkort leserne der. Var noe med at de nye simkortene hadde en nye simstandard eller noe. Mulig jeg tar feil. Noen andre som vet mer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Jeg bruker tvillingsim fra OneCall i min E38, men dette er et halvannet år gammelt, så det kan jo være noe de har endret i senere tid. Måtte imidlertid bruke leseren i bagasjerom for å få det til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Jeg bruker tvillingsim fra OneCall i min E38, men dette er et halvannet år gammelt, så det kan jo være noe de har endret i senere tid. Måtte imidlertid bruke leseren i bagasjerom for å få det til å virke. Jeg skal til legen i Tønsberg på Torsdag så da kjører jeg innom Morris og spør. De vet nok sikkert hva som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå