Dontzi Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Begynner å demontere denne bilen no. E39 touring 520d manuell. Selges i deler. Kom med bud på den/dei delen/delene du har lyst på. tilnærma ingen rust. akkurat bikka 200 000 starter ikkje lenger på grunn av startsperra/EWS (nøkkelen blir ikkje registrert lenger) Det som er solgt til no: - Baklyktene - begge framdørene og venstre bak - Speilene er solgt - Framskjermene
Tutn Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Har du høgre indre baklykt enda? LED lyset i mitt har streika. Eller gpr d an å fikse dette?
Dontzi Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Tilstand på bakluka og pris? ingensynlige rust som eg finner. kan leite nermare seinare. kom med bud. da eg ikkje har så mykje peiling på ka bakluka vil koste. Har du høgre indre baklykt enda? LED lyset i mitt har streika. Eller gpr d an å fikse dette? hekje så veldig lyst å dele de opp. lyktene, men kom med et bud skal eg tenke på de.
jokke330 Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Skal du ha for speilkappene? Eventuelt heile speila?
Dontzi Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 pris på baklykter inkl balaster? skal sjekke om eg finner balastene også. men kom gjerne med et bud på pm Hvor mye skal du ha for framlyktene?? Da dette er orginal xenon hella lykter så blir ikkje dei solgt under 7000... Skal du ha for speilkappene? Eventuelt heile speila? skal sjekke. er en som vil ha dørene. skal høre om han skal ha speila også.
Shattered Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Hvor mye skal du ha for framlyktene?? . Edit: Ser det er xenon, glem det
Dontzi Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Gulvmatter? Hvor i landet? Gummi matter ja Ålesund Har du begynt å demontere den? De he ej.
Petruz91 Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Hallo! kor du helde til ? trenge baklyktene dine! helst dei indre på sjølve luka.mvhPeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå