Thundercoil Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Tjollehopp Må demonteres på bakken, så gidder ikke ta det av før noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Var det sånn at dette passer rett på en 325ci uten å gjøre noe med reservehjulsbrønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Jepp. Passer rett på, uten mods. Akkurat som på min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hmmm, ble brått litt interessant det her;) Hvor lenge har du kjørt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 I følge forrige tråd på bilen, ble den montert i Juni 2012. Forrige eier kjørte den ca 15k km i sitt eie, og jeg har kjørt den 12k km. Hehe. Det var det jeg klarte å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Ok, skal tenke litt på det før jeg kommer med et bud. Takk for raskt svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Den er grei! Bare hyggelig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Bare å komme med bud, folkens Alt over 3000 blir vurdert. Trenger penger til 2014 looken. Hehe Kan som nevnt gå ned i pris hvis jeg får m54 dobbeleksos som delbetaling. Gjerne m-tech II diffuser også, men ikke så veldig viktig mtp nyprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Hmm, var veldig fristende siden jeg skal til bergen i påsken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Haha. Du kan uansett komme og si hei Har du med bilen, må vi jo ta bilder sammen med Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Liker oppsettet og endestussene på den eksosen mye bedre enn GS sin. Så om jeg har plass til den i bagasjerommet og du ikke får andre bud, så tar jeg den nok, men kan nok ikke tilby så mye mer da mesteparten av pengene mine til sommer mods går til lakkeringen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Ser den! Er tre som har sagt de vil ha det, men ingen som har hentet Går i minus uansett, så litt fra eller til bryr meg ikke så veldig. Viktigste er at jeg kommer videre med planene. Får kjøpe brukt OE eksos og diffuser på koed elns. Så får 2x70 eisenmann komme på sikt Får jo looken, men ikke lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Har gitt et par andre tilbud på 2500+frakt, uten å få brukte deler som delbetaling,så må nesten gi samme tilbudet her. Ingen har bekreftet at de skal ha det, så første mann til mølla Går ikke lavere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jeg tar det hvis du vet hva frakta kommer på så kan jeg overføre i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå