Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Ble meget clean med HRE felgene, personlig syns jeg de koster endel/for mye, men når man ser resultatet, wow!

Er det mulig å få en stiligere familiebil tro, neppe!

Her er alt rett!

Nyt den!

Takk takk. HRE koster det er sikkert å vist. Men, var eneste felgene jeg falt for og da hadde jeg ikke noe annet valg.

 

Jeg er overasket over hvor god den er å kjøre og hvor brukanes den er selv med 20" og senk. Tenker ikke noe over det når jeg kjører. Er veldig likt orginalt.

 

Nå mangler jeg bare soting på framruter og BMW M power kit så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig heftig ut denne vogna nå, ikke dårlig med dekkstrekk med 285 dekk :-)

Synes du det ruller tungt med så brede dekk eller er det ikke merkbart?

 

Du får kjøpe deg en AC Schnitzer control unit mens du venter på M power kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig heftig ut denne vogna nå, ikke dårlig med dekkstrekk med 285 dekk :smile:

Synes du det ruller tungt med så brede dekk eller er det ikke merkbart?

 

Du får kjøpe deg en AC Schnitzer control unit mens du venter på M power kit.

Er skikkelig dekkstrekk med 285 ja. 305 eller 315 hadde nok vært mer passe på disse felgene.

 

Merker ikke noe forskjell ifra å  kjøre med orginale 255.  

 

Trur ikke det blir noe fra AC Schnitzer eller Hartge eller noen av de andre da ingen klarer å Chippe disse N20 Motorene enda. Kun piggyback opplegg som jeg ikke er noe fan av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye hjul, ble jo knallbra! Tipper det ikke er så mye klaring igjen til skjermen, mine 10x20 ET40 med 265 dekk subber ørlite i plasten inne i skjermen men ikke i selve skjermbuen så det gjør forsåvidt ingen ting. Bildet under er tatt med en del bagasje i bilen, var ikke plass til pekefingern mellom skjerm og hjul :eek:

 

post-73901-0-98405000-1406638577_thumb.j

 

Ser noen lurer på priser på HRE. Mine HRE FlowForm (ikke smidde, men tror allikevel de er relativt lette) ligger på rundt halvparten av de smidde utgavene. FlowForm med dekk og norsk mva kommer på ca. 40k. Jeg har nettopp bestilt et sett P47SC til en annen bil, det ble ganske mye dyrere ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye hjul, ble jo knallbra! Tipper det ikke er så mye klaring igjen til skjermen, mine 10x20 ET40 med 265 dekk subber ørlite i plasten inne i skjermen men ikke i selve skjermbuen så det gjør forsåvidt ingen ting. Bildet under er tatt med en del bagasje i bilen, var ikke plass til pekefingern mellom skjerm og hjul :eek:

 

attachicon.gifFelg1.jpg

 

Ser noen lurer på priser på HRE. Mine HRE FlowForm (ikke smidde, men tror allikevel de er relativt lette) ligger på rundt halvparten av de smidde utgavene. FlowForm med dekk og norsk mva kommer på ca. 40k. Jeg har nettopp bestilt et sett P47SC til en annen bil, det ble ganske mye dyrere ja...

 

Takker for det. Jeg er veldig fonøyd med felgene. De ser konge ut og er lette og fine.

 

Jeg har enda ikke klart å subbe noenting. Har hatt av hjula bak for å se og jeg har ikke subba noe. Jeg kjører forresten ET48 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med lakkbehandligen du gjorde?

 

Jeg må få gjort noe med min snart, kom over noen stivna kvae flekker etter ferien.

Fikk bort det meste med sitrus rens, men det er igjen et litt mørkere felt der flekken var når lakken er fuktig :(

 

Hvor mye soting foran er lovlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lovlig med soting fremme :) kun fra b stolpe og bakover.

 

Men skal jo ha litt uflaks om du begrenser deg litt(på sotinga fremme) og alikevell bli stoppa av politi på grunn av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med lakkbehandligen du gjorde?

 

Jeg må få gjort noe med min snart, kom over noen stivna kvae flekker etter ferien.

Fikk bort det meste med sitrus rens, men det er igjen et litt mørkere felt der flekken var når lakken er fuktig :(

 

Hvor mye soting foran er lovlig? :)

Ja, den er konge den lakkbehandlinga. Ingenting setter seg. ikke insekter eller noe. Jeg vokser etter hver vask også.Så det hjelper.

Blir ny polering og lakkforsegling neste vår igjen.

 

Ikke lov å sote forann nei.

 

Ikke lovlig med soting fremme :) kun fra b stolpe og bakover.

 

Men skal jo ha litt uflaks om du begrenser deg litt(på sotinga fremme) og alikevell bli stoppa av politi på grunn av det :P

 

Soter bare litt. Ser teit ut med svarte ruter bak og ingenting forann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spotta deg på Statoil kopstad idag. Kjørte bak deg bittelitt. Kjørte en 745d.

Fantastisk flott bil du har!

Haha. Det var deg ja. Så du fulgte etter meg. Jeg kjørte feil vei og måtte snu,men det skjønte du kanskje...

 

Takker for det. Er veldig fornøyd med bilen. (ikke like mye plass som deg dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...