Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en 116i e87 2005 modell, og lurer på om noen vet hvor jeg får chippa denne ?:-) og lurer også på om noen vet hvor man får tak i 5w led parklyspære med motstand, slik at jeg ikke får feilvisning i bilen??:-)

Skrevet

Tror nok du kan glemme tanken om chip først som sist, men om du absolutt vil, så har nok eBay noen flotte chiper.

Noen av de er bare til å plugge i sigarettenneren, så er du i "gang"! :D

Skrevet

Haha, takk for bra svar! Da lar vi det vente til bsr elr noe kommer med noe! For ebay, der handler man ikke chip ass:p

Skrevet

Chip til bensin sugemotor er det ingen av de seriøse aktørene som gidder å lage lenger, for det er ikke mulig å hente ut mere en 3-8% effektøkning, og da er det ikke verdt pengene. Du får mere utbytte av sportsluftfilter og effektannlegg :)

3% effektøkning på 116 hester er 3,5HK, til 6-8000,- kroner , og siden bortimot ingen gidder å betale det så er det ingen som utvikler det heller :) (Bortsettfra S.vindel AS på E-bay :P)

Skrevet

Chip på sugemotor er ikke verdt pengene. Det eneste du vil merke er turtallsperra blir flyttet litt lenger. Og nå er jo ikke en 116i en racer fra før av. Da hadde jeg heller kjøpt effektanlegg og sports luft filter. Og ett bra senkesett i kombo med kule felger med god gummi.

Parklys(LED) med motstand får du kjøpt overalt. F.eks bilxtra eller noe.

Skrevet

Ett effektanlegg som er brukbart må jo være komplett med grenrør og race katalysator og koster brått 15-20 000,heller ikke verd pengene da effekten vil være minimal på den bilen.Bruk heller penger på styling som felger,sportbakpotte etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...