Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Hva slags pærer bytter du til? (Regner med at xenonpæra ikke er gåen allerede) ;)

Byttet fra 4.300 kelvin (orginalt) til 6.000 kelvin (hvitt med blåskjær) for å matche AE ringene og grøftelysa :) må stå i stil vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bærer det av sted til Vestby for å plukke opp et sett 19" M3 CSL felger. Disse skal lakkeres hvite (mest sannsynlig) og brukes som vinterfelger. Dim på felgene er 8.5" foran og 9.5" bak. Disse vil bli skodd med Nokian Hakka R - 235/35-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan den lamin x på lykter blir når den er ferdig? Har lagt tint på grøftelysene mine men jeg synes det ble så "knudrete".. Ble liksom ikke 100% klart glass, veldig lyst på tint på lykter også da det er veldig pent!

 

Skiller mye på kvaliten utifra hvilken type film du bruker også. Har for morroskyld testet biltema sin samt parts&retards sin men denne filmen er alt for tynn og stiv til å få en pen "bøy" rundt kanter osv. Den type film fungerer gull på E30/E36 lykter med rette flater. Syns denne filmen får fortere luftbobler og strekkmerker i filmen kontra lamin-x sin. Lamin-X bruker jo en helt annen type film som er vesentlig tykere og mye bedre å bruke på bua lykter. Bruk varmepistol og stå i et varmt rom, så er mye gjort om du tar deg god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...