Tyggern Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Frekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Denna som banka forbi oss i 2 felten oppover fra Lunner mot Jevnaker for sånn 5 min siden ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Frekt Ble meget godt fornøyd med høyden Blir å sette på 10mm spacere foran og bak så jeg får felga helt ut i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Denna som banka forbi oss i 2 felten oppover fra Lunner mot Jevnaker for sånn 5 min siden ja? Vært en svipptur i Oslo på kvelden, så var passelig klar for senga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Nyyydelig (haha), dette ble virkelig gromt Tipper du er fornøyd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Fantastisk! Senken ble rosinen i pølsa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Nyyydelig (haha), dette ble virkelig gromt Tipper du er fornøyd selv! Hehe.. Ja, jeg ble godt fornøyd selv. Trodde faktisk ikke jeg skulle få den såpass lav bak, men med 225 dekk på 10" så smatt dem greit innafor APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Fantastisk! Senken ble rosinen i pølsa:) Ble "innafor" detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Vært en svipptur i Oslo på kvelden, så var passelig klar for senga nå Dro litt på smilebåndet når du trodde den gamle comboen med blå xenon var en sivil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Dro litt på smilebåndet når du trodde den gamle comboen med blå xenon var en sivil Den hvite Caddy'en du tenkte på? Det var arbeidsbilen til en kamerat av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Nyyyydelig! Hadde de felga komt i grommere dimensjoner, hadde jeg sterkt vurdert dem selv. Du gjør alt riktig Ryeng1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Det ble awesome!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Den hvite Caddy'en du tenkte på? Det var arbeidsbilen til en kamerat av meg Aha, var litt for mørkt å se haha. Han var vist trøtt og ville hjem han og mtp kjøringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Aha, var litt for mørkt å se haha. Han var vist trøtt og ville hjem han og mtp kjøringa.. Vært en laaang helg uten noe særlig med søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Knipset noen bilder med en kompis idag. Kommer flere ikveld Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå