Ryeng1 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Du som sa du ikke kunne kjøre med 10" ET24 bak Haha! Det går akkurat, men kun med riktig dekkdimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Fy fader det her er rått. Ang leppe så bestilte jeg en sånn til min får den imårra så kan sende deg et bilde om d er av interresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Fy fader det her er rått. Ang leppe så bestilte jeg en sånn til min får den imårra så kan sende deg et bilde om d er av interresse Det kommer seg! Lurer fælt på om jeg skal ha en slik selv, så send meg gjerne noen bilder når du får delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Vil si d har kommet seg betraktelig. Ja ska gjøre det. Blir prøvemontert imårra å. Så da får du bilde å info om passform. De lover vertfall 100% passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Flotte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Fin bruksbil med riktige hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Fin bruksbil med riktige hjul! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Valsing på gang Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Blir bra dette, hvordan blir det med lakken når en gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Blir bra dette, hvordan blir det med lakken når en gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Blir bra dette, hvordan blir det med lakken når en gjør dette? Går fint det. Bare ta det rolig i starten, og bruk gjerne litt varme. Men jeg har faktisk fått subbet bort en del lakk på innsiden av buene bak etter 2 dager med spacere. Så greit å slippe mer lakkflass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Ble tatt noen bilder idag.. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Skuta har blitt meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå