Gå til innhold

Hva bør et nytt Performance ratt med display ligge på ved privatsalg?

Jan E-28
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått en mulighet til å kjøpe noen deler fra forhandler til fordelsaktig pris.

Vurderer virkelig å ta med et Performance ratt til E90 på bestillingen. Ut fra det jeg klarer å finne ut skal det passe til mange forskjellige BMW.

Vil virkelig ha det, men vet ikke helt om det er den rette avgjørelsen økonomisk :-P

Men bestillingen må gå nå.

Så spørsmålet er: Hva kan en forvente å få for et slikt, om fornuften vinner? Vil ikke ta det med om det er umulig å selge det til samme pris, og gå ut i 0.

Er da snakk om uten airbag (samme som i de andre rattene med rund airbag) men med alcantara multiratt deksel.

Koed skal ha 12933kr for ratt og deksel (GS 16037kr)

post-38355-0-04410300-1392139296_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det kan være få som vil kjøpe. Men noen der ute må da være interessert.

Vanlige brukt sportrattet går for 3-4000kr. Og det koster bare 1/3 av performance rattet nytt. Ut i fra det håper jeg riktig pris burde være mer ala 7-8000kr?

Selv om jeg er klar over at en skal lete litt for å finne den rette som vil kjøpe et så dyrt ratt...

Med en IR sender/mottaker ekstra så får en jo komplett tidtakerutstyr ved banekjøring på rattet også  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg å være en "missforståelse"? Jeg har også fordelen av å kunne kjøpe uten moms, så initielt så det ut til at jeg med priser nevnt over her kunne gått ut i 0.

Trodde det ville komme på ca 7800kr. Og ved salg av sportrattet som står i bilen hadde det kommet på ca 5000+kr om jeg skulle beholdt det selv. 

Nå i ettertid viste det seg at prisene endte opp på Koed nivå, før rabatt fra de. Så da er det egentlig uaktuelt å kjøre bestillingen dessverre  ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...