Jan E-28 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Har fått en mulighet til å kjøpe noen deler fra forhandler til fordelsaktig pris. Vurderer virkelig å ta med et Performance ratt til E90 på bestillingen. Ut fra det jeg klarer å finne ut skal det passe til mange forskjellige BMW. Vil virkelig ha det, men vet ikke helt om det er den rette avgjørelsen økonomisk Men bestillingen må gå nå. Så spørsmålet er: Hva kan en forvente å få for et slikt, om fornuften vinner? Vil ikke ta det med om det er umulig å selge det til samme pris, og gå ut i 0. Er da snakk om uten airbag (samme som i de andre rattene med rund airbag) men med alcantara multiratt deksel. Koed skal ha 12933kr for ratt og deksel (GS 16037kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Fingeren i været og gjetter på 5-6000,-. Det står nok ikke folk i kø for å kjøpe et så dyrt ratt, selv om det ikke er noen tvil om hvor "kult" det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Vet det kan være få som vil kjøpe. Men noen der ute må da være interessert. Vanlige brukt sportrattet går for 3-4000kr. Og det koster bare 1/3 av performance rattet nytt. Ut i fra det håper jeg riktig pris burde være mer ala 7-8000kr? Selv om jeg er klar over at en skal lete litt for å finne den rette som vil kjøpe et så dyrt ratt... Med en IR sender/mottaker ekstra så får en jo komplett tidtakerutstyr ved banekjøring på rattet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Hvis du får tak i rattet uten display til e87(er vel samme som e90?) Så ville jeg vært interessert hvis prisen er rett! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jeg vil nok tippe et sted mellom 6-8k. Regner med at du ikke betaler full pris på dette, så du går vell i null der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Viste seg å være en "missforståelse"? Jeg har også fordelen av å kunne kjøpe uten moms, så initielt så det ut til at jeg med priser nevnt over her kunne gått ut i 0. Trodde det ville komme på ca 7800kr. Og ved salg av sportrattet som står i bilen hadde det kommet på ca 5000+kr om jeg skulle beholdt det selv. Nå i ettertid viste det seg at prisene endte opp på Koed nivå, før rabatt fra de. Så da er det egentlig uaktuelt å kjøre bestillingen dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå