Joachim S Hamar Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 får vel legge ut et par bilder av nybilen. det er en 2009 mod E90 LCI 320D 177hk. bilen er godt vedlikeholdt og nærmest strøken forrutenom 1 steinsprut som blir fikset til sommern bilen er import og har ikke blitt brukt om vintern før i år det som er gjort med bilen er: -325D bakpotte -FK Coilovers -VMR csl replika 19" 10" og 9,5" Har en del planer for bilen som: -335 eksos -ei leppe -lett sota ruter -bytte interiør listene -ESS Chip -Muligens nye sommer felger. skal også få lagt opp utstyrslista en dag Noen bilder av bilen: Sondre92 og Bradbury reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Ser ut som en veldig fin bil ja litt bedre bilder og mer info. nå så blir det bra. Blir nok meget bra med planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 bilen står bare i en varm garasje nå da jeg ikke får lappen før i sommer, så skal dit en dag og prøve noen BBS RS2 jeg har liggende som jeg tenker og bruke som vinter felger. så skal få tatt litt interiør bilder i samma slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Pen bil! Og bra planer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Her er noen elendige interiør bilder. Å ja wunderbaum er borte og trelistene bli byttet til blanksvart eller alu neste måned har også bestilt lamin-x Tint til frontlykter og grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Får vel oppdatere litt her også da. Har kjøpt meg ei leppe samt bestilt kw v3 og nye dekk. Ble da 225/35/19 på 9,5" og 235/35/19 på 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Etter at det har blitt utsatt gang på gang med coilovera, har jeg endelig fått beskjed om at de kommer i starten av neste uke. Skal også få sent felga på Lakkering en dag. Usikker på om jeg skal ha de baby blå eller gun metal grå? Også usikker på om jeg skal bruke leppa eller ikke. Noen inspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Gun metal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Blir nok til d. Skal ha nye felger neste år, men orker ikke ta meg råd til det iår. Å en kompis av meg kantkjørte ene felgen min her dag, så må få ordnet det imens. Gått jeg snart har lappen så jeg får kjørt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Kurrant førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Jada skal ikke klage. Hadde jo en e46 å en e30 før denne. Men ville ha no nyere en e46 å e30 sku vara prosjektbil. Men skal finne meg et bedre utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Nå trenger jeg hjelp litt kvikt. Driver å montere kw'ene forran. Og fjøra på de er mye større en på fk som satt på. Fikk ikke med noe skål til fjøra heller. Så lurer på om det bare skal være sånn her? har litt vanskelig for å tro det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Glem det fant ut at man må bruke skåla fra orginal dempera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Hei godtfolk. Lenge siden update her men har skjedd en hel del i det siste. Har fått nye felger, så venter bare på dekk å spacere å studs å lugs til de. Har også montert leppa jeg har hatt liggende. Nye interiørlister er på vei inn. Å bilen blir polert i nærmeste fremtid Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå