Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 ja vi er 10 og 11 med deg så optimalt sett så er det fortsatt 5 plasser igjen etter deg bare meld deg på og stem frem sånn du vil ha det på Facebook https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jeg er med vis det er ledig plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Det er det.. gå inn på facebook gruppa så godkjenner jeg deg med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordang Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jeg er med om det er plass;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Da er det bare en plass igjen.. melder dere dere inn på fb gruppa og stemmer over regler? https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ det er fullt mulig å ikke være med i fjesbok gruppa.. MEN det gjør det mye lettere for meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Da er det bare en plass igjen.. melder dere dere inn på fb gruppa og stemmer over regler? https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ det er fullt mulig å ikke være med i fjesbok gruppa.. MEN det gjør det mye lettere for meg ihvertfall Har du lagt til meg på lista nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 selvfølgelig Har du lagt til meg på lista nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Jeg er med.. plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Tror det er en plass igjen.. ihvertfall etter min beregning.. bare join face gruppa du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Neste søndags race og første race i sesongen blir på brands hatch.. mere info kommer senere i dag.. lykke til med testing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Race 1: Brands Hatch søndag 2 mars. qualify starter 20:00 løpet starter 20:30 da det er flertall for at løpet skal vare i 30 minutter så setter jeg runder til 19 runder Reglene for biler er følgende:Racingbil type: touringcar DTM GT3 GT300 basicly racingbiler basert på ordentlige biler. det vil ekskludere biler som Toyote GT1, Mazda 787B og andre lignende biler. Dekk blir Racing Hard bare ABS av driving aids.. (husk å skru av drivingline under testing også) under testing så bør du ligge godt under 1:34 (det var det jeg kjørte på på første runden) Alle må også legge til meg som venn på PS network da jeg bare skal starte en Friend game som dere da bare joinerlykke til med testing Mitt PS networknavn er Papperboy69 Litt om banen: Brands Hatch er en racingbane som ligger ved landsbyen West Kingsdown i Kent, England. Banen var arrangør av Storbritannias Grand Prix 12 ganger mellom 1964 og 1986, og er i dag åsted for mange britiske og internasjonale racingserier. Navnet på banen antas å komme fra det gæliske Brondehach (bron betyr «skogkledt skråning» og hach betyr «inngang til skogen»).[1] Banen, som ligger på et jorde i et slags naturlig amfiteater, ble først brukt på 1920-tallet til å kjøre motorsykkelløp på grus. I 1950 ble banen asfaltert og bilracing tok over. Banen har fremdeles stort sett samme layout som da, og kombinasjonen av fryktinngytende svinger og bakker gjør at den er en favorittbane for mange førere, og Paddock Hill Bend, en blind sving i en rask nedoverbakke, er fortsatt en av verdens mest kjente racingsvinger. Banen kan kjøres i to konfigurasjoner, den korte Indy Circuit (1,926 km), og den lange Grand Prix Circuit (3,908 km). Grand Prix-banen blir bare brukt noen få ganger i året grunnet støyproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 ALLE som ikke er med på facebook gruppa må gi meg Navn og PSN Nick og valgt bil du trenger ikke å velge bil enda bare skriv TBA får jeg ikke beskjed skriver jeg bare inn hva du kjører første løpet. skriv enten her eller på pm PS se første post for info om regler og serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Regner med det er GP versjonen det skal kjøres på? Blir det maks HK utover de maksimale 550PP? Har kjørt et par runder med en MB SLS AMG GT3 med 550PP og 352Hk. Kjørte 1.30.568 med den på treningen nå. Men er nok litt mer å finjustere på i oppsettet. Har uka til å eksperimentere litt med nå. Skulle vel egentlig kjørt en BMW GT3, men det koster penger.....Har bare 3 million igjen på kontoen så man må spare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Ikke noe max hk.. er gp banen ja.. sender du meg navn og psn nick på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Helt fullt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå