316 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Denne tråden hadde jeg gått glipp av. Trådstarter er jo tidenes hykler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kjøpsloven sier til to år ved handel mellom privatpersoner, ikke noen tredagers som du har kommet fram til To år er reklamasjonsrett... Det går ikkw under dette! Men helt klart... Går du til forliksrådet så kan du muligens få hevet kjøpet... Men spørsmålet her blir faktisk om selger visste om At Motor å hjerne ikke er originalt så kommer du ingen vei dessverre. Ville prøvd å funnet ut når Motor er byttet å Viss dette er lenge før forrige eier hadde bilen kan du nok bare glemme å komme Noen Vei. Jeg har akkurat hatt en Sak Med Forliksrådet med en bil jeg kjøpte som i ettertid viste seg å Ha en stooooooor Mangellapp som Selgeren var veldig klar over å den saken vant jeg men da la jeg ved veldig mye Papirer som viste at selgeren visste om dette osv. Du må nok dessverre ha Noe bevis På at Selgeren visste dette å har "lurt" deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Så denne tråden var endel Lenger nå hehe herregud for no Surr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå