Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Handla 2 stk M-Tech tåkelykter for en ukes tid siden, og når jeg skulle koble de til viser det seg at koblingen på disse tåkelyktene er annerledes iforhold til original tåkelyktene (Legger ved bilder) M-tech: Original: Var innom et verksted for å høre, og de sa at det var mulighet for å lodde det sammen og tette med silikon. Men da blir det problem når man skal skifte pære. Noen som har erfaring med dette? eller vet om andre muligheter?
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Hva med å skjøte på kontakter/kabler som passer?
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Hva med å skjøte på kontakter/kabler som passer? Bare klippe vekk kontakta som er tilkoblet til bilen og koble på en kontakt som passer?
Albino Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Var innom et verksted for å høre, og de sa at det var mulighet for å lodde det sammen og tette med silikon. Men da blir det problem når man skal skifte pære. Noen som har erfaring med dette? eller vet om andre muligheter? Hvis du skal ha jallaløsning som dette kan jeg jo foreslå å klemme på et par med isolerte kabelsko som du trykker på "pinnene". Ellers så er jo å bytte til riktig plugg ett mye bedre alternativ! Fischquig reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Du får kjøpt overganger så du slipper jalla greier. Ebay is your best friend.
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Hvis du skal ha jallaløsning som dette kan jeg jo foreslå å klemme på et par med isolerte kabelsko som du trykker på "pinnene". Ellers så er jo å bytte til riktig plugg ett mye bedre alternativ! Haha! Ja jeg og syntes det hørtes jalla ut ut ifra det jeg ble forklart på verkstedet og vil helst bruke en løsning som gjør at man lett kan bytte pære uten at man må opp med hele koblingen for å skifte den. Hvor finner man slike plugger da? Er vel sikkert ikke så lett å finne?
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Du får kjøpt overganger så du slipper jalla greier. Ebay is your best friend. Link? Har hørt med flere om det finnes overganger, men har ikke fått positive svar.
Albino Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Link? Har hørt med flere om det finnes overganger, men har ikke fått positive svar. Med isolerte kabelsko slipper er det jo bare å plugge av når du skal bytte pærer! Kan se om jeg finner ut hvilken plugg du skal ha!
Albino Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Her er delenummeret til plugg orginal mtechnik grøftelys. 61138364498 Koster så mye som 20 kroner på koed.no!
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Her er delenummeret til plugg orginal mtechnik grøftelys. 61138364498 Koster så mye som 20 kroner på koed.no! Koed har plugger Takk skal dere ha! Ser på det å bytte plugg som beste løsning, vis det ikke finnes noen overgang.
Kvasi Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Takk skal dere ha! Ser på det å bytte plugg som beste løsning, vis det ikke finnes noen overgang. www15739 <- delenr hos Koed. Stik + tilbehør til E39 + E46 tågelygter Resten får du fikse selv Thundercoil reagerte på dette 1
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 www15739 <- delenr hos Koed. Stik + tilbehør til E39 + E46 tågelygter Resten får du fikse selv Det der er vel ringene som beskytter tåkelysa vis jeg ikke tar helt feil?
Albino Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Det der er vel ringene som beskytter tåkelysa vis jeg ikke tar helt feil? Stik+tilbehør. Du får med pluggen og! Bare lim 61138364498 inn i handlekurven din på koed så har du det!
Eivind Stølen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Stik+tilbehør. Du får med pluggen og! Bare lim 61138364498 inn i handlekurven din på koed så har du det! Fant ut av det! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå