Gå til innhold

litt el feil

kotnes
 Share

Anbefalte innlegg

hei jeg har en litt rar bil når den er kald. bilen er en 1997 e39 touring

når jeg starta den forgje uke og skulle ut på motorveien da blinka jeg til venstre, men når jeg tok den opp til midten igjen så stoppa ikke blinklyset. prøvde og blinke til høyre men det hjalp ikke. men det slutta og blinke ettervært.

og når jeg starta bilen idag så skulle jeg bruke vindusviskeren og da funka den ikke og da jeg prøvde blinklys hendelen så begynte vindusviskeren og gå selvom visker hendelen var i av posisjon :-s

er det noen som har vært borti det før?

må bare le litt når sånt skjer gitt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som slitne hendler/brytere.

Kom begge feilene nøyaktig samtidig? Hvis ikke ville jeg satset på overnevnte grunn.

Hvis det er tenning som kuker, er det meste enten på eller av, som i helt av. (påvirker som regel kjørelys, varmeapp., blinklys, vindusviskere og div el. i midtkonsollen, alt samtidig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bakstykket på tenningslåsen som er defekt. Det er kjent for å gi alle mulige rare symptomer.

Inne på noe der ja, taen diagnose og vist du får opp disse feilemldingene da er det tenningslåsen:

post-45863-0-92673000-1393016441_thumb.j

Alle vil forsvinne ved bytte. Det var en tidligere her inne som hadde slike symptomer som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har tatt diagnose på bilen men har ikke fått opp noe feil. diagnoserte med icarsoft 910i.

har fungert bra viss jeg bruker bilen vær dag men i dag kødda den like mye. og da sto den hele søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok ut tennings kontakten i går og gjorde reint, satte den på plass igjen og da funka ikke den som viser at døra er åpen i bilen, displayet til radion funka ikke og ikke det grønne blinklyset i dashen heller. men når jeg pressa ned på dashen ved instrumentene så funka det grønne blinklyset og radion skrudde seg på. men når jeg trykka på klima panelet så kom displayet tilbake i radion.

hehe litt rart og veldig dårlig beskrevet. men regner med at det er tenningskontakten som er dårlig.

eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...