kotnes Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 hei jeg har en litt rar bil når den er kald. bilen er en 1997 e39 touring når jeg starta den forgje uke og skulle ut på motorveien da blinka jeg til venstre, men når jeg tok den opp til midten igjen så stoppa ikke blinklyset. prøvde og blinke til høyre men det hjalp ikke. men det slutta og blinke ettervært. og når jeg starta bilen idag så skulle jeg bruke vindusviskeren og da funka den ikke og da jeg prøvde blinklys hendelen så begynte vindusviskeren og gå selvom visker hendelen var i av posisjon er det noen som har vært borti det før? må bare le litt når sånt skjer gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Er det ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Virker som slitne hendler/brytere. Kom begge feilene nøyaktig samtidig? Hvis ikke ville jeg satset på overnevnte grunn. Hvis det er tenning som kuker, er det meste enten på eller av, som i helt av. (påvirker som regel kjørelys, varmeapp., blinklys, vindusviskere og div el. i midtkonsollen, alt samtidig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Det kan være bakstykket på tenningslåsen som er defekt. Det er kjent for å gi alle mulige rare symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Det kan være bakstykket på tenningslåsen som er defekt. Det er kjent for å gi alle mulige rare symptomer. Inne på noe der ja, taen diagnose og vist du får opp disse feilemldingene da er det tenningslåsen: Alle vil forsvinne ved bytte. Det var en tidligere her inne som hadde slike symptomer som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 må jeg bytte hele tennings låsen da viss det er problemet? men er det noen steder som tar diagnose for en billig peng da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 bilen fungerte uten feil i dag. det virker som det kommer når bilen har stått i ro en dag eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Gå inn på første side i den store diagnosetråden. Der står det om det er noen i nærheten som tar det privat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 har tatt diagnose på bilen men har ikke fått opp noe feil. diagnoserte med icarsoft 910i. har fungert bra viss jeg bruker bilen vær dag men i dag kødda den like mye. og da sto den hele søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 jeg tok ut tennings kontakten i går og gjorde reint, satte den på plass igjen og da funka ikke den som viser at døra er åpen i bilen, displayet til radion funka ikke og ikke det grønne blinklyset i dashen heller. men når jeg pressa ned på dashen ved instrumentene så funka det grønne blinklyset og radion skrudde seg på. men når jeg trykka på klima panelet så kom displayet tilbake i radion. hehe litt rart og veldig dårlig beskrevet. men regner med at det er tenningskontakten som er dårlig. eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå