///NJD Skrevet Februar 22, 2014 Skrevet Februar 22, 2014 Skal selge min e46 da jeg har ett nytt prosjekt på gang. Kjørt 128k, nettopp hatt service. 19" bbs lm reps, csl carbon luke, carbon gtr panser, csl front fanger med dtm carbon leppe, 4 rørs eksos fra GS, m3 speil med varme og el justering. Bilen har bla sportsseter i alacantara med el justering og luftputer, cruisecontroll, cd spiller med veksler, kom med komplett m optikk og understell, ratt og gir. M matter, M innstigningslister, carbon lister innvendig. Tak er lakkert svart, bilen er Imola Rød. Shadowline lister. Justerbart understell med GS camperjustering. Ikke godkjent i vognkort. Bilen må EU godkjennes, understellet må vises på BT. Jeg har ikke tid til det da jeg har en annen bil å jobbe med så derfor selges den som den står. Har papirer på understell. Bilen fikk en god del feil på eu, legger ved listen. Mye av det kan fikses selv av folk som kan mekke og har generell peiling på bil. LMM må også byttes da den ikke funker som den skal. Om jeg for tak i brukt fikser jeg dette selv. Send spørsmpl på pm da jeg vi ha en ryddig tråd. Pris er 160k, men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Kom med seriøse bud. Ingen innbytte. Legger ved listen fra verksted. kortsluttning reagerte på dette 1
///NJD Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 Kommer mer bilder imorgen sammen med interiør.
kortsluttning Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Råå farge kombinasjon ///NJD reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Denne måååå jo bare noen kjøpe!! Jævlig kult med rød... Ikke noe man ser ofte ///NJD reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 Vanskelig å se manglene på lista men ser ut som en god del så tror nok prisen er litt høy kanskje... Ligger den på Finn? Tror du har mye større sjans der
///NJD Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Skrevet Februar 25, 2014 Hmm, går det ikke ann å zoome om man laster ned bilde? Skal få tatt ett nærmere. Skal ut på finn.no iløpet av uken. Vet prisen er litt høy gjerne, men er villig til å gå ned selvfølgelig om folk kommer med bud. Helst ikke skambud Er åpen for diskusjon som sagt.
Stawky Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 Kan zoome, men kvaliteten er ikke god nok. Må nok si meg enig med Ivrig på prisen. Selvom alt på lista hadde vert fiksa, er nok prisen for høy. Men absolutt pen bil, misunner ny eier... Elsker Imola coupe. Lykke til med salget.
///NJD Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Skrevet Februar 28, 2014 Tok bare noen kjappe med tlf før jeg dro på jobb idag. Men legger ut nye imorgen etter en rengjøring. Pris satt ned til 160k, men kom gjerne med bud.
kortsluttning Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Det kommer utrolig mange rare bytteforslag, gammel Audi a4, e36 med wunderbaum og revehale, en kasse med bananer osv......
mikalsh Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Er det dogg (fukt) jeg ser i lyktene på det ene bildet? BMWE39turbo reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå