Vildalen Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Satt og plundra litt med datoer på nettet om bilen min, og rota meg inn i Brønnøysundregistrene. Har fra før av heftelser på bilen. Men nå, 6 februar er det en eller annen tosk jeg aldri har hørt om som har satt heftelser på kr 118 073 på MIN bil?? Hvordan i helv--- er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Satt og plundra litt med datoer på nettet om bilen min, og rota meg inn i Brønnøysundregistrene. Har fra før av heftelser på bilen. Men nå, 6 februar er det en eller annen tosk jeg aldri har hørt om som har satt heftelser på kr 118 073 på MIN bil?? Hvordan i helv--- er det mulig? Regner med at heftelsen er satt på feil registreringsnummer - dersom han ikke har noe eierskap i bilen så skal det ikke være mulig for utenforstående å ta opp lån med pant i kjøretøyet. Jeg ville sjekket opp dette umiddelbart. Mulig at det er forekommet en tallfeil enten i forbindelse med registerføringen eller ved opprettelsen av lånet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Funnet ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Spent på hva som skjer videre her vetu03 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja dette Kan være skummelt... Mye rart folk får til om Dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Du ser vel hvilket selskap det er? Kanskje kemneren er ute etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Er sikkert bare et tall eller en bokstav som er satt feil når en med lignende Regnr har tatt opp lån på bilen sin. Kontakt de som har registrert heftelsen så løser det seg nok Brønnøysund sjekker aldri pantene før de tinglyser, Så det er fort gjort. I utgangspunktet kan en ta pant i en vraket bil på Donald Duck uten at det blir fanget opp for å sette det på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå