Bimmer fan Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Takk, hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Bilen pr.dags dato "Ny" bruk av lys... litt i tvil om jeg vil ha det sånn eller ikke..... Etter 55 mil en vei var ikke forbruket så gale I løpet av 2 mnd nå så kommer det mest sannsynlig FULL m-tech2 Orginale fangere og skjørt MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Kommer seg no m-tech2 så er du langt på vei! Skal du senke bilen? Hvilken senk isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Kommer seg no m-tech2 så er du langt på vei! Skal du senke bilen? Hvilken senk isåfall? Har planer om å få bilen litt nærmere bakken ja Men ikke "Stance" bilen vurdere orginalt m tech dempere og fjærer Blir merkbart lavere da + enda sportsligere Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Har planer om å få bilen litt nærmere bakken ja Men ikke "Stance" bilen vurdere orginalt m tech dempere og fjærer Blir merkbart lavere da + enda sportsligere Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Følger med her Hvor kjøper du m-tech fangerne fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Har planer om å få bilen litt nærmere bakken ja Men ikke "Stance" bilen vurdere orginalt m tech dempere og fjærer Blir merkbart lavere da + enda sportsligere gratulerer med flott førstebil. hadde m-sport understell på e39n, og det var perfekt. ikke for stivt ikke for mykt. fin høyde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Følger med her Hvor kjøper du m-tech fangerne fra? Jobber som biloppretter på BMW avdelingen til Bilia så kjøper det via jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 gratulerer med flott førstebil. hadde m-sport understell på e39n, og det var perfekt. ikke for stivt ikke for mykt. fin høyde også. Takk for det Nå fikk jeg enda mer lyst til å gå for org m sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Åja ja ja noen som har det Koster jo 14-15 tusen hos schmiedmann for fangere og skjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Åja ja ja noen som har det Koster jo 14-15 tusen hos schmiedmann for fangere og skjørtene Såpass ja!!! Har ikke sjekket prisene på det enda men håper virkelig jeg får det billige med rabattene enn det [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Haha håper jeg også for din del Blir nok bare bakfanger som blir bestilt fra koed/schmiedmann også blir front og side bestilt der det er billigst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Haha håper jeg også for din del Blir nok bare bakfanger som blir bestilt fra koed/schmiedmann også blir front og side bestilt der det er billigst mulig Ser den gleder meg hvertfall som en ungen til å få det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Trur jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Da var nye bremserør og frontrute på plass så da er bilen EU godkjent til september 2016 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå