Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
Skrevet

Bilen pr.dags dato  :grin:

post-71846-0-62604700-1407784659_thumb.j

post-71846-0-96438900-1407784703_thumb.j

"Ny" bruk av lys... litt i tvil om jeg vil ha det sånn eller ikke.....

post-71846-0-94047200-1407784759_thumb.j

Etter 55 mil en vei var ikke forbruket så gale  ;-)

post-71846-0-92711300-1407784855_thumb.j

I løpet av 2 mnd nå så kommer det mest sannsynlig FULL m-tech2  Orginale fangere og skjørt  :D  :lol:

Skrevet

Kommer seg no :) m-tech2 så er du langt på vei! Skal du senke bilen? Hvilken senk isåfall? :)

Har planer om å få bilen litt nærmere bakken ja :) Men ikke "Stance" bilen ;) vurdere orginalt m tech dempere og fjærer :D Blir merkbart lavere da + enda sportsligere :P

Skrevet

Har planer om å få bilen litt nærmere bakken ja :) Men ikke "Stance" bilen ;) vurdere orginalt m tech dempere og fjærer :D Blir merkbart lavere da + enda sportsligere :P

Høres bra ut :D
Skrevet

gratulerer med flott førstebil.     hadde m-sport understell på e39n, og det var perfekt.   ikke for stivt ikke for mykt.  fin høyde også. 

Skrevet

gratulerer med flott førstebil.     hadde m-sport understell på e39n, og det var perfekt.   ikke for stivt ikke for mykt.  fin høyde også. 

Takk for det :) Nå fikk jeg enda mer lyst til å gå for org m sport :D 

Skrevet

Åja ja :P ja noen som har det ;)

Koster jo 14-15 tusen hos schmiedmann for fangere og skjørtene :P

Såpass ja!!! Har ikke sjekket prisene på det enda men håper virkelig jeg får det billige med rabattene enn det  [-o<

Skrevet

Haha håper jeg også for din del :P

Blir nok bare bakfanger som blir bestilt fra koed/schmiedmann også blir front og side bestilt der det er billigst mulig :P

Skrevet

Haha håper jeg også for din del :P

Blir nok bare bakfanger som blir bestilt fra koed/schmiedmann også blir front og side bestilt der det er billigst mulig :P

Ser den :D gleder meg hvertfall som en ungen til å få det gjort :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...