Bimmer fan Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Veldig fin bil, tror ikke jeg har kommentert før men har alltid fulgt med! Syntes baklyktene gjorde seg, og den kommer til og bli ganske fin med m fangere og sideskjørt! venter spent på nye bilder! Da er det bare å vente til i MORGEN!! Alt er lakkert og klart til montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Da er det bare å vente til i MORGEN!! Alt er lakkert og klart til montering Da får vi bare vente og se! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Fin bil! Du fikk den vel billigere siden du kjente eieren? Jeg syns E46 med rekkesekser ligger så høyt i pris.. Spessielt facelift hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Fin bil! Du fikk den vel billigere siden du kjente eieren? Jeg syns E46 med rekkesekser ligger så høyt i pris.. Spessielt facelift hehe. Takk for det!! Jeg ga 65k for den og det er ikke værst i henhold til alt utstyret,motor og km Kjempefornøyd med bilen hvertfall Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Takk for det!! Jeg ga 65k for den og det er ikke værst i henhold til alt utstyret,motor og km Kjempefornøyd med bilen hvertfall Åja, det hørtes ikke så gale ut med tanke på at flere av dem ligger opp under 100.000 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Åja, det hørtes ikke så gale ut med tanke på at flere av dem ligger opp under 100.000 hehe. Nei, er ikke så værst Manglet bare m pakke utvendig da jeg kjøpte den, men i løpet av kort tid kommer den til å ha full orginal m tech 2 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Skjer det noe her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Fått gjort mye i dag Orginal m tech 2 frontfanger og sideskjørt montert og blank svarte nyrer:) Begynte med nyrene! De gamle.. En ny, en gammel! Ferdig med nyrene! M tech sideskjørt: Og sånn ble det etter hvert! Med lys! FØR: "ETTER" OG FERDIG RESULTAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Ble veldig flott, det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Ble veldig flott, det der! Tusen takk for det Venter på M tech 2 bakfanger i posten nå så da blir det komplett etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Fått gjort mye i dag Orginal m tech 2 frontfanger og sideskjørt montert og blank svarte nyrer:) Begynte med nyrene! De gamle.. IMG_3784.JPG En ny, en gammel! IMG_3782.JPG Ferdig med nyrene! IMG_3783.JPG M tech sideskjørt: IMG_3790.JPG IMG_3788.JPG Og sånn ble det etter hvert! IMG_3786.JPG IMG_3785.JPG Med lys! IMG_3793.JPG FØR: IMG_3796.PNG "ETTER" OG FERDIG RESULTAT IMG_3791.JPG Bilen ble nydelig og ganske rå! Liker mtech fangeren på facelift touring. Synes det gjorde seg med glanssorte nyrer også! begynner og komme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Likeer! ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Takk for gode tilbakemeldinger ja blir jo som en helt annen bil med m tech!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Gjorde seg med blanke nyrer! Begynner å bli pen pen bil nå Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå