Bimmer fan Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 hvordan syntes du det var og feste angel eysa? monterte mine i dag sammen med us modul. men syntes egentlig ringene var alt for små, bestilte de som er anbefalt i LED tråden Jeg har bytta angel eyes fra de ejg hadde på side 1, men de nye er festet helt likt. Syntes ikke dette var noe problem, og ringene er alle 131mm i diamter som det skal være til xenon (linse lykt). De nye er 100 ganger bedre enn de gamle også! Link: http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-E39-E46-3-5-7-Series-Xenon-Headlight-COB-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Kit-/121365822343?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1c41f77b87&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 brukte disse http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-E39-E46-3-5-7-Series-Xenon-Headlight-SMD-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Kit-/130575748088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1e66ebcbf8&vxp=mtrsyns de virka litt for små, skulle vært litt større sånn at de passe helt perfekt rundt lyktene og ikke rett innafor også syns jeg de var JÆVLIG sterke kanskje litt for sterke oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 brukte disse http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-E39-E46-3-5-7-Series-Xenon-Headlight-SMD-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Kit-/130575748088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1e66ebcbf8&vxp=mtr syns de virka litt for små, skulle vært litt større sånn at de passe helt perfekt rundt lyktene og ikke rett innafor også syns jeg de var JÆVLIG sterke kanskje litt for sterke oO Det er akkurat de jeg hadde før ja de er JÆVLIG sterke! Min ene ring begynte å blinke etter 3 mnd eller noe, så fikk ny på "garanti", men denne hadde en litt annen hvitfarge, så ble bestilling av nye AE De er sterke nok men ikke like sterke som de andre og det er ett stort pluss. De er også COB led så er ikke led punker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 hehe okey syns virkelig de skulle vært hakke større men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Var på Trytetjern på Søndag for å leke litt Fant noen bilder på facebook siden dems Skal absolutt dit flere ganger !! Freakshow og karolinef reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Var det din bil det ja! Tror jeg møtte på deg i det jeg reiste derifra, jeg kjørte en burgunderrød volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Var det din bil det ja! Tror jeg møtte på deg i det jeg reiste derifra, jeg kjørte en burgunderrød volvo Fullt mulig Var så mye traktorer (volvoer) der at det ikke la spesilet merke til noen burgunderrød volvo men Hadde du kjørt e46`n derimot hadde jeg sett det tvert Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Hehe er så redd for å ødelegge bmw'n så lar den slippe isbanen, var en tur Der med den forrige helg, og bare da hadde noen rygga inn i den på parkeringa og stukki :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Følger Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 Ett lite hint om hva som som har blitt gjort siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Listefoliering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Sånne hadde jeg i e46'en min også, ga ett helt annet interiør intrykk. var ikke disse kun i e46 med m-sport? eller tar jeg helt feil nå gleder meg til interiør bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Listefoliering? Nei, kjøpt inn originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Sånne hadde jeg i e46'en min også, ga ett helt annet interiør intrykk. var ikke disse kun i e46 med m-sport? eller tar jeg helt feil nå gleder meg til interiør bilde! Helt riktig! Disse listene kom på de m pakke helthetbilet av interiør kommer i løpet av kvelden Hever intrykket i cupeen betraktelig! Ser mye bedre ut "in real life" enn på biler da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Veldig fin bil du har her! Er på jakt etter førstebil, og ser etter E46 touring, får lappen (forhåpentligvis) i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå