Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!


Anbefalte innlegg

Planer: :)

 

Fikse nøkkel. - Venter på nye knapper, 4 uker siden de ble bestilt nå, irriterende når ebay er tregt.

Fikse ene setebeltet bak som sitter fast. - Her må jeg undersøke og prøve meg litt frem.

Olje- og filterservice. - Hvor kjøper dere luft, olje, og coupè filter fra?( er coupe filteret dyrt?) Hvor mye olje skal i en 728? (olje har jeg).

Polering. - Her har jeg tenkt: bruke ca 2K på å få den polert, eller investere ca 2-3K i vaske og poleringsutstyr og gjøre det selv? Har ikke garasje, så blir å gjøre det ute eller på motorsenteret; men sistnevnte er kun åpent fra 18-22 i hverdager. Så da må man vaske bilen før hver eneste polish og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. denne tråden har gått meg hus forbi :o

Kan hende siden jeg ikke er så aktiv på bimmers som jeg var før, men må få med meg litt oppdateringer, så kan ikke annet enn å kommentere da vel? :)

 

må være deilig å ha en 7'er å cruise i, selv om det ikke er v8'er :) den virker jo til å ha litt greit utstyr alikevel? ang polering så er jeg usikker her, å bruke 2k på å få den polert så vil du få en blank og fin bil, men om du kjøper utstyr for 2k så får du jo utstyr til å holde den blank lenger, så spørs litt hva du kan av polering fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. denne tråden har gått meg hus forbi :o

Kan hende siden jeg ikke er så aktiv på bimmers som jeg var før, men må få med meg litt oppdateringer, så kan ikke annet enn å kommentere da vel? :)

 

må være deilig å ha en 7'er å cruise i, selv om det ikke er v8'er :) den virker jo til å ha litt greit utstyr alikevel? ang polering så er jeg usikker her, å bruke 2k på å få den polert så vil du få en blank og fin bil, men om du kjøper utstyr for 2k så får du jo utstyr til å holde den blank lenger, så spørs litt hva du kan av polering fra før av?

 

Hvis du får noen til å gjøre poleringen så kan man bli med å lære hvordan det gjøres på best måte. 2k kommer du ganske langt med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må henge mer på bimmers!! hehe :P

 

Ja sykt digg å cruise rundt i 7er og synes det er nok kraft i bilen, men ja, er ingen v8er lyd under panseret.

Jeg kan ganske mye om polering, og har lyst til å gjør det selv, men har lite erfaring. Så tror jeg bare skal kjøpe alt det riktige vaske og poleringsutstyret,

og prøve meg frem :) Da får jeg tatt denne, E30en og mors Golf :P Kanskje starte med golfen som testbil xp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på vei hjem fikk jeg Kjølevæskesensor på dashen. Kjørte til Statoil som var nærmeste bensinstasjon, og åpnet panseret.

Der oppdaget jeg sprekk i Termostathuset eller noe slikt. Gammal plastikk som sprekker på disse bilene tenker jeg?

Så at den kosta ca 267 før rabatt org hos GS.

JULA- lå rett ved statoil så kjøpte vanntett "gaffa" teip og teipa rundt, fyllte med vann og kjørte hjem.

 

Så er vell bare å bestille og bytte, og fylle ny kjølevæske. Stress å bytte? Ser litt trangt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det originale termostathuset var hovedproblemet på bilen min når jeg kjøpte den, det sprekker lett(ere) pga. det er i bakkelitt. Er billig og relativt lett å bytte :) Er ikke dumt å bestille i stål/aluminium eller hva det nå enn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...