wicky124 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Tar par mnd å selge fine e38 for 30k jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei vi bare tuller Min bil når den er fikset med 232 000km og full servicehefte original bil, vil jeg nok tørre å påstå at den er verdt mellom 50-60. Men om markedet for E38 er villig til å gi det er en annen sak, men E39 528 med 232 000km full servicehefte går for litt de også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Hmmm ja, men dem har sunket betydelig i pris bare siden jeg kjøpte min for 3 år siden.. Men men, sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Har vært stille her i det siste men nå er det på tide med en update! Bilen er back! Bilen har fått følgende nye deler: Termostat og termostathus Vannpumpe Ac Reim Den andre store reima Løpehjul Strammehjul osv Også fått ny ekspansjonstank Deilig å cruise den igjen, på fredag må jeg få satt på sommerfelgene ikke at de bringer noe finere utseende, de er originale de og, hihi -men liker originalt! Skal få seg en vask i dag så dukker det nok opp et bilde eller tre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Thundercoil og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 alltid digg med 7'r, fikk omsider somla meg til å bytte abssensoren på min, digg med cruisecontrol igjen (og speedo for den saks skyld) fått ut all lufta av systemet a? min var no orntli dritt å lufte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 En skitten, MEN frisk bil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 alltid digg med 7'r, fikk omsider somla meg til å bytte abssensoren på min, digg med cruisecontrol igjen (og speedo for den saks skyld) fått ut all lufta av systemet a? min var no orntli dritt å lufte Ja bilen ble fiksa av en mekaniker-kompis =) Bilen var teit å lufte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg lufta bilen min på flat mark, rimelig kjapt, har aldri vært et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Skulle ikke du vaske og ta bilder? Synes det er mye juging i denna tråden as...haha hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Skulle ikke du vaske og ta bilder? Synes det er mye juging i denna tråden as...haha hahahahahaha xD Ble ingen vask nei haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Sendte du penger til afrika istedet? jeg skjønner...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 I dag kjørte jeg min første "langtur" etter at bilen fikk nye deler, 50KM ble kjørt og alt gikk fint, deilig å cruise syv`er igjen ^^! Kanskje på tide å få på sommerdekk? hehe Dette er planene for neste uke: Skifte til Sommerhjul Innvendig og utvendig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Sånn Wicky, her kommer som lovet! Bilvasken hahaha Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Så det på snap så bryr meg ikke as! Fått lagt om til sommerhjul da? Kom innom så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Skjer ikke stort her, cruiser bilen bare, herlig herlig å cruise E38 Deilig comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå