Gå til innhold

Dagens nedtur


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

For å følge opp tilsvarende tråd på et annet forum.

DN; 7000,- for nye viskermotorer og overføringer på min 2004 Touran....

Flott!

Hadde det ikke vært umulig å kjøre uten viskere om dagen hadde jeg lett etter brukte deler og prøvd selv. Må jo dessverre ha det fikset NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så er det den

desidert billigste bilen i drift jeg har eid noen gang. Har nå hatt den i 3,5 år og eneste feil er vindusheiser og vindusvisker. BMWene mine har minst kostet meg 3-gangeren.

Bare så forbanna surt når det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjørt touran i 6 år nå å det er heilt klart den billigste bilen eg har hatt. Einaste som har blitt byttet på min er bremselysbryter og reimhjul på dynamoen. Av slitedeler så er det vel 1 sett med bremseklosser og glødeplugger eg har bytta på 6 år. Veldig imponert over den bilen. Men, det er fortsatt vag. Trives mykje bedre i bmw sjøl om det er litt meir utgifter. Det er det verdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens nedtur er at jeg fant ut at det står "visning trafikkstasjon: Senk" på eukontrollskjemaet på bmwen... I tillegg til bærekule front og rustne bremserør da, men det er jo vanlig.

Hva skjer når jeg viser den? Ser de ikke da også soting, spacere, og xenon, eller bryr de seg ikke når ikke det står nevnt?

FML...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva faen mener de med senk? Tror det er standard m-tech, men jeg har jo ikke kikket under der...

Hva om serienr er slitt bort? Jeg har jo ikke papirer på noe av det der.

I tillegg skulle den vært eu-ok i desember....

*entering a world of pain*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...